וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק מזרימה

דידי חנוך

4.11.2009 / 13:07

החברה מוכרת למצטרפים חדשים ומשדרגים בשירות האינטרנט מזרים מדיה במחיר מוזל, אבל עם התחייבות

חברת בזק מודיעה היום על מבצע למצטרפים חדשים ולמשדרגי מהירות בשירות האינטרנט שלה. במסגרת המבצע תשווק החברה את מזרים המדיה של חברת Nowcom הישראלית, שמאפשר להזרים מדיה מהמחשב לטלויזיה באמצעות הרשת הביתית. המכשיר, מדגם NC3500, מאפשר גם הזרמת וידאו ישירות מהרשת ואף כולל דפדפן ויישום ביטורנט מובנה שמאפשר הורדת קבצים מהרשת לכונן הקשיח המובנה בנפח 80 גיגה.

המכשיר נועד לעודד העלאת קצבי גלישה, ולכן הוא משווק בעיקר ללקוחות חדשים שמצטרפים במהירות 4 מגה ומעלה, וללקוחות קיימים שמשדרגים למהירות 4 מגה ומעלה. לאלה הוא ישווק במחיר 684 ש"ח ב-36 תשלומים של 19 ש"ח. לקוחות קיימים המשדרגים ל-2.5 מגה יוכלו לרכוש את NC3500 במחיר 1256 ש"ח ב-36 תשלומים של 34.90. לא ניתן לרכוש את המזרים בתשלום אחד, ובכל מקרה הרכישה גוררת איתה התחייבות לבזק לשנתיים.

NC3500 נסקר במרץ השנה באתר HomeTheater, שם זכה לשבחים על התמיכה המלאה בעברית, אך גם לביקורת על היעדר תמיכה בפיענוח פורמט השמע DTS, מה שאומר שלא את כל מה שתורידו תוכלו גם לשמוע. עם זאת, במחיר בו הוא נרכש - לפחות למשדרגים למהירות 4 מגה ומעלה - מדובר בעסקה כדאית למי שרוצה לשדרג את המהירות ומוכן להתחייב לבזק לשנתיים הקרובות. עם זאת, שווה לציין שמחירי מזרימי המדיה החלו לרדת משמעותית בחודשים האחרונים, ומי שלא זקוק למכשיר עם כונן פנימי יכול לרכוש מוצרים דומים במחיר שלא רחוק ממחירו של NC3500 במבצע.

גילוי נאות: וואלה! היא חלק מקבוצת בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully