וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הגאדג'טים של השבוע

6.11.2009 / 2:49

היו לנו מוצרים מתחכמים ומוצרים חכמים. אבל מוצר פשוט מאד לקח את כתר גאדג'ט השבוע. ובצדק

בראשון מחשבנו בסלולר

לא ברור האם הסלולרי הסיני שמגיע עם XP הוא רעיון טוב, אבל הוא בהחלט רעיון שעורר עניין. הרבה תגובות, הרבה הצבעות, ואפילו אחוזי תמיכה סבירים. בשבוע שעבר, הוא היה גאדג'ט השבוע. אבל לא הפעם. 982 מצביעים. 77 אחוזי תמיכה.

בשני התכוננו

הגאדג'ט שמתאים לכל מצב חירום הצליח לעורר סערה, מכיוון שלמרבה הצער יש לנו כמה טוקבקיסטים נטולי חוש הומור - או סתם כאלה שחושבים שאנחנו לא מצחיקים. אבל בסה"כ ההצבעות היו חיוביות. 825 מצביעים. 68 אחוזי תמיכה.

בשלישי רצנו

מסלול הריצה האלקטרוני שמאפשר לרוץ ב-20 אחוזי כבידה הצדיק בהחלט את הכללתו במדור, למרות מימדיו ומחירו. כי לרוץ על הירח זה אחלה. 841 מצביעים. 78 אחוזי תמיכה. אין תלונות.

ברביעי תרגמנו

המכשיר שמתרגם מה אומרים לכם הוא הדבר המדהים ביותר שהיה השבוע במדור, אבל הוא גם הרחוק ביותר מלהיות מוצר, והמחיר שלו מטורף. אבל הדברים האלה לא מסבירים את מספר המצביעים הנמוך. 87 אחוזי תמיכה מקרב 500 מצביעים.

בחמישי העברנו

דיסק און קי פשוט הוא הדבר הכי פחות מדהים שהיה במדור השבוע. אבל מהירות ההעברה של USB 3.0 הולכת לשפר את החיים של כולנו, ולעשות את זה בקרוב. ולכן, אנו תומכים בבחירה הפופולרית. עם 899 מצביעים ו-92 אחוזי תמיכה, זה גאדג'ט השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully