וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צופים ומשחקים

7.11.2009 / 14:46

מרבית קדימוני ההשקה במדור הטריילרים השבועי הנם למשחקים שכבר הגיעו לחנויות, או כאלה שיגיעו בקרוב

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה! TECH. ובכל שבוע אנחנו פוצחים בדיון אודות הכדאיות של מנוי לעיתונים ימיים ולשירותי כבלים או לווין. אלה שלא נרדמים אחרי 5 דקות, מקבלים מקום של כבוד בוידאודרום.

Band Hero

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, ווי, נינטנדו DS

תאריך השקה: הושק

ז'אנר: מוזיקה

הערות: סדרת משחקי Guitar Hero התמקדה, מאז הקמתה, בשירי רוק. זה טוב ויפה, אבל מה עם קהל צעיר יותר? ובכן, כאן נכנס לתמונה Band Hero – משחק שמכוון יותר לכל המשפחה, כולל הילדים. נכון, עדיין תמצאו כאן קלאסיקות רוק, אבל יחד איתן גם שירי פופ קלילים.

Darksiders


מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: 5 בינואר 2010

ז'אנר: פעולה

הערות: פרש אפוקליפסה וסוסו הנאמן שנלחמים בשדים. נשמע טוב, לא? בעוד כחודשיים נוכל לשחק ב-Darksiders בו כל זה קורה, אבל בינתיים יש לכם טריילר חדש ומגניב של המשחק האפוקליפטי הזה, ושווה לצפות בו כדי להבין מי נגד מי ומה הולך לקרות במשחק עצמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

Dragon Age: Origins


מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: הושק למחשב ואקס-בוקס, 20 בנובמבר לפלייסטיישן 3

ז'אנר: תפקידים

הערות: בחודשים האחרונים, נראה כאילו מדי שבוע יש לנו טריילר חדש של Dragon Age Origins להראות לכם. ובכן, החגיגה מגיעה לסיומה, כיוון שהיום מדובר כבר בקדימון השקה של המשחק. אז אולי נראה עוד כמה טריילרים לקראת ההשקה של גרסת PS3 ושחרור חומר נוסף, אבל הנה, לפניכם טריילר השיא של המשחק

Shattered Horizon


מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

תאריך השקה: הושק

ז'אנר: פעולה

הערות: הרעיון שעומד בבסיסו של Shattered Horizon לא ממש יושם עד כה במשחקים. קרבות פעולה בחלל, ב-0 כבידה. זה אומר שהאויבים מגיעים מכל כיוון אפשרי, וכי אפשרויות התנועה שלכם הרבה יותר נרחבות. זה דורש אסטרטגיה חדשה, ובעיקר, זכרו שהשער של היריב הוא למטה.

American McGee's Alice


מגיע לפלטפורמות: לא ידוע

תאריך השקה: 2011

ז'אנר: פעולה

הערות: זהו לא הטריילר ל-American McGee's Alice. כשפרסמנו אותו, חשבנו שאכן מדובר בקדימון הראשון של המשחק, אבל מספר ימים לאחר מכן הסתבר שמדובר במשהו שהוכן על ידי המעריצים. ובכל זאת, שווה לראות אותו, מדובר בטריילר מצויין.

Lego Indiana Jones 2


מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי, ווי, PSP, נינטנדו DS

תאריך השקה: 17 בנובמבר

ז'אנר: פעולה

הערות: מה מגניב יותר, אינדיאנה ג'ונס או לגו אינדיאנה ג'ונס? קשה להגיד. מצד אחד, הראשון הוא האריסון פורד. מאידך, השני מורכב מאבני לגו. אתם מוזמנים לראות את הטריילר החדש של Lego Indiana Jones 2 ולהחליט בעצמכם, כי אנחנו לגמרי לא מצליחים.

Just Cause 2



מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 2010

ז'אנר: פעולה

הערות: המשחק הראשון בסדרת Just Cause לא הוערך יתר על המידה. קראו לו GTA לעניים, אמרו שהוא משעמם, ורק מעטים – ביניהם אני – חשבו שמדובר במוצר מעולה. כעת אתם יכולים להעריך את הטריילר החדש של משחק ההמשך, ולתהות כמה מגניב יהיה המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully