וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסים לארה"ב? גוגל תחבר אתכם לאינטרנט

10.11.2009 / 20:17

בתקופת החגים תאפשר גוגל לגלוש בחינם מ-47 נמלי תעופה בארה"ב, כמו גם מכל מטוסי חברת Virgin America

טסים בחורף לארצות הברית? לפחות בנמלי התעופה, כמו גם בחלק מהטיסות, חיבור לאינטרנט האלחוטי יהיה בחינם. גוגל הודיעה כי החל מהיום ועד ל-15 בינואר היא תפתח נקודות גישה חינמיות בנמלי תעופה אמריקאים. נכון לעכשיו, 47 נמלי תעופה משתתפים במיזם.

כמו כן, בתקופה הזו, כל הטסים עם חברת Virgin America יוכלו לגשת לאינטרנט אלחוטי בחינם בטיסות שלהם. כל המטוסים של החברה מצוידים בנקודות גישה אלחוטיות, אך בדרך כלל תצטרכו לשלם מספר דולרים כדי להשתמש בהן.

כל מי שיבחר להשתמש בנקודות גישה אלה, יתבקש – באמצעות דף רשת אליו יועבר הגולש – לתרום לארגוני צדקה, ביניהם Engineers Without Borders ו-One Economy Corporation. התרומה איננה חובה, אך בגוגל מבטיחים להשוות כל תרומה (עד לסכום מצטבר של 250,000$) ולתת לשדה התעופה ממנו ייאסף מספר שיא של תרומות עוד 15,000$ אותם תוכלנה רשויות השדה לתרום לארגון צדקה מקומי על פי בחירתן.

הפעילות הזו שופכת מעט אור על מצב האינטרנט החינמי בארה"ב. אם בישראל תוכלו לקבל גישה חופשית לרשת האינטרנט לא רק בנתב"ג אלא גם במרבית בתי הקפה ובסניפים של רשתות מזון מהיר, בארה"ב (כמו גם במדינות אירופאיות רבות) קשה למצוא גישה חינמית לאינטרנט בימים כתיקונם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully