וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג מזמינה אתכם לפתח

סמסונג הכריזה על Bada - סביבת פיתוח חדשה ופתוחה לטלפונים סלולריים. תחל להפיץ ערכות פיתוח בדצמבר

סמסונג משיקה ערכת פיתוח פתוחה למכשירים סלולריים. המערכת, Bada (אוקיאנוס בקוריאנית) שמה, תושק באופן רשמי בדצמבר כשערכות הפיתוח הראשונות שלה תהפוכנה לזמינות. כמו כן, במהלך שנת 2010 מתכננת החברה להשיק את חנות האפליקציות הסלולריות שלה – בה תהיינה גם תוכנות המותאמות לבאדה - ב-30 מדינות.

מעטים הם הפרטים הידועים על באדה כיום. האתר שנפתח עבור המערכת הינו, בעיקרון, שיווקי, ומלא בהבטחות לא קונקרטיות על פשטות הפיתוח עבור המערכת וממשקי משתמש חדשניים.

בהודעה לעיתונות נכתב כי דוקטור הוסו לי – סמנכ"ל בכיר בסמסונג, אמר בנוגע למערכת כי "על ידי פתיחת הפלטפורמות הניידות של סמסונג נוכל לספק חוויות ניידות עשירות במספר רב של סמארטפונים נגישים", והוסיף כי "באדה תהיה פלטפורמת הדגל החדשה של סמסונג, שמציגה הזדמנויות חסרות תקדים עבור מפעילים, מפתחים ומשתמשי טלפונים של סמסונג מסביב לעולם.”

נכון להיום, מפתחת סמסונג מכשירים עם מרבית מערכות ההפעלה הגדולות שקיימות בשוק – סימביאן, חלונות מובייל ואנדרואיד. כמו כן, משתמשת החברה גם במערכת אותה בנתה בעצמה, touchwiz שמה. ככל הנראה, Bada מכוון למפתחים שרוצים לשים את האפליקציות שלהם על מכשירי ה-touchwiz הסגורים יחסית כיום.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully