וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל למען המשתמשים

אחד ממייסדי יוטיוב הגיע לביקור בישראל, נפגש עם יוצרי סרטונים ישראליים וסיפר על התוכניות העתידיות של האתר

“הקווים בין תוכן מקצועי לתוכן גולשים מיטשטשים כל הזמן" אמר צ'אד הרלי – אחד המייסדים, והמנכ"ל, של יוטיוב, בביקורו בישראל. העיתונאים, שהצטרפו לאירוע בו נפגש הרלי עם משתמש יוטיוב ישראליים, שמעו מהאיש כי הוא ושותפים יצרו את האתר כדי "להקל על האנשים בכל רחבי העולם לשתף וידאו... למצוא קהל חדש ולאפשר לקהל למצוא אותם". "אני כאן כדי להפגש עם המשתמשים, לדון בהצלחותיהם ולראות איך אנחנו יכולים להפוך את התהליך לנוח יותר עבורם", סיכם.


כמו כן, מנסים כעת ביוטיוב לאפשר לאנשים להתפרנס מהוידאו שלהם, באמצעות תוכניות מונטיזציה של סרטונים, ושל סרטים. הפרסומות הפשוטות, שכבר עכשיו נמצאות באתר, הן הדרך שקיימת באתר מתחילת דרכו, אך בעתיד תהיה גם אפשרות רכישה של תוכן.


באשר לתוכניות הרחבת היכולות של יוטיוב בתחום ה-HD, כגון העלאת סרטים ארוכים, אמר הרלי כי הדבר הוא חלק מהתוכניות העתידיות. “אני רואה את מסך הטלוויזיה כאמצע דרכו תצרכו את המדיה האינטרנטית בצורה טובה יותר בעתיד", כש "כל התוכן יתקיים בענן... ואנשים יקבלו זרם מותאם-אישית של וידאו".

"לא תכננו שמשהו כזה יקרה עם האתר" אמר הרלי בתשובה לשאלה אודות הפיכתו של יוטיוב לכלי פוליטי, ולדבריו זה מדהים שהאתר שבהקמתו הוא שותף הפך לכלי חינוכי וכלי להעברת מסרים.

יוטיוב – אתר סרטוני הגולשים הגדול בעולם, זוכה כיום לביקורים של 450 מיליון משתמשים בחודש, שמעלים בכל דקה 20 שעות וידאו.

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully