וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני לא בתור, אני רק שאלה

האם כדאי ללכת מחר לעמוד בתור ולקנות אייפון בהשקה לילית? מפרידים בין המכשיר לבין סיסמאות שיווקיות

האייפון מגיע.בחודשים האחרונים, מאז שנודע כי שלוש חברות הסלולר המקומיות תשקנה את הטלפון הסלולרי של אפל, נחשפתם לעשרות טקסטים על המכשיר הזה. וזה לא שלפני כן המצב היה רגוע – האייפון עשה כותרות בישראל גם כשלא היה צפי ליבוא רשמי, ועל פי הערכות יש כיום 100,000 מכשירים בישראל רק מיבוא אישי.

אנחנו יכולים לדון מעכשיו ועד לשנה הבאה האם העניין שנוצר בטלפון הזה הוא תוצאה של שיווק טוב או שאנשים באמת מתעניינים בו כי הוא נראה להם מעניין, אבל קשה להכחיש שאייפון מעניין רבים מקוראי מדור זה, לטוב או לרע.

אז כן, דברים כמו ההשקה הלילית יכולים להראות לכם כמו משהו פרובינציאלי או טריק שיווקי, והציניים שמביניכם בוודאי חושבים (ברמה גבוהה של צדק) שמרבית הגחלים במדורת האייפון נזרקו לשם בעבודה מיומנת של יחסי ציבור מצד חברות הסלולר ואיידיגיטל. אבל מאחורי כל זה, עדיין יש כאן את אחד ממכשירי הסלולר החשובים ביותר שקיימים כיום בשוק. זה לא רק השיווק, זה גם המכשיר.

המדריך למבולבלים

אז מה עושים? קודם כל, נושמים עמוק. זה שאתם מוצפים בידיעות על אייפון עצמו ועל ארגונים שמתאימים עצמם לבואו, לא אומר שמעכשיו צריך שיהיה לכם אייפון כדי שתרגישו טוב עם עצמכם. אם כבר, מקדם המגניבות של המכשיר יורד ככל שהוא הופך המוני יותר.

האם לרוץ מחר בלילה לדיזנגוף סנטר או לקניון איילון כדי להיות הראשונים שקונים את המכשיר ביבוא של החברות הישראליות? ההמלצה שלנו, נכון לעכשיו, היא פשוטה: לא, אל תעשו את זה, אלא אם ההחלטה שלכם לקנות את הטלפון הזה נובעת מכך שכבר השתמשתם בו, ואתם יודעים – לאחר התנסות אישית – שאתם רוצים אותו.

זה פשוט – אתם צריכים לגלות בעצמכם אם מערכת ההפעלה "המהפכנית, המדהימה, המהממת" מתאימה לכם. מניסיון, לא כולם מסכימים עם הסיסמאות השיווקיות של אפל בנושא הזה, ועל סמך סיסמאות לא קונים מוצר.

אבל גם אם כן החלטתם כבר לקנות את המכשיר, זכרו, אתם עדיין לא יודעים מה יהיו מחירי הטלפון בישראל. זה אבסורדי מעט, אבל ככה אפל פועלת. לא ברור עדיין מתי ייחשפו המחירים, אבל אני במקומכם לא הייתי מתכנן ללכת לעמוד בתור להשקה לילית לפני שאתם יודעים כמה הטלפון הזה יעלה לכם, אלא אם באמת לא אכפת לכם מהמחיר. אם אתם לקוחות אורנג', אגב, אין לכם ברירה – החברה כלל לא עורכת השקה לילית. ולא, לא צפויים מחסורים במכשירים, אז בסבירות די גבוהה אפשר להגיד שגם כמה ימים לאחר ההשקה תוכלו לקנות אותו.

יכול להיות כיף, יכול להיות מעיק

לעמוד בתור להשקה של טלפון, כמו גם להקרנת בכורה של סרט כלשהו, זה אירוע קהילתי. מכאן הוא שואב את רוב הכוח שלו, ולעיתים זה יכול להיות כיף, כי בתור שכזה יש לכם תחושת שייכות לקהילה. כמו כן, תמיד תוכלו להגיד שהייתם שם. אך אל תשכחו את השאלות המתבקשות, עליהן רק אתם יכולים לענות: האם זה שווה את הטרחה, והאם אתם באמת, אבל באמת חושבים שאתם חייבים לקנות לעצמכם אייפון.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully