וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנועת שינוי

דידי חנוך

13.12.2009 / 10:47

העולם משתנה, ודידי חנוך משתנה איתו. טור שהוא סיכום תקופה וגם פרידה

כבר שנים שאני קורא טקסטים על מסך הטלפון הסלולרי, ומשתמש באתר FictionWise, בו ניתן לרכוש ספרים וסיפורים במגוון פורמטים אלקטרוניים. פעם, כל מי שאני מכיר טען שאני משוגע בגלל שאני קורא ספרים על מסך הסלולר. כיום, יישומי קריאת ספרים הם בין הפופולריים ביותר לאייפון. העולם משתנה.

אני סבור כבר מזמן שחובבי מדע בדיוני מוכנים יותר לעולם משתנה. מי שגדל על ספרות שעוסקת בשינוי, ערוך יותר כאשר השינוי מגיע במציאות. זאת הסיבה שכאשר אתר אמזון הוקם, האגף הגדול ביותר שבו היה אגף המד"ב והפנטסיה. מייסד אמזון ג'ף בזוס הבין כבר אז שהגל הראשון של רוכשים פוטנציאליים הם אלה שידעו לאמץ לקרבם את השינוי הכרוך ברכישה מקוונת של ספרים. ואלה הם קוראי המד"ב. כיום, כולם קונים באמזון. כי העולם משתנה.

כשחברות הסלולר השיקו לראשונה מכשירי דור 3 בארץ, הן לא ידעו איך לשווק את היתרון של הרשת החדשה. חלקן הלכו על מוזיקה, אחרות על וידאו. לקח זמן עד שהן השכילו לפנות למה שנראה להן בתחילה כלא סקסי בעליל, אך במציאות הוא הדבר המושך ביותר: אינטרנט.

כיום, ההצטלבות בין תעשיות הסלולר והאינטרנט היא המקום בו מתרחש השינוי המעניין ביותר. האייפון היה הקטליזטור לכך, אבל הוא ממש לא לבד. כל הפלטפורמות הסלולריות החדשות והמתחדשות פונות לאינטרנט על מנת להוסיף למכשירים יכולות ותכונות מתקדמות. הסמארטפונים הם הנטבוקים האמיתיים, מחשבים זעירים שהופכים שימושיים וסקסיים יותר בגלל הקישוריות.

זה לא אתם, זה אני

כפי שחלקכם יודעים, הודעתי לפני כחודש על עזיבתי את תפקיד עורך וואלה! TECH. עכשיו, כשאני בא להיפרד, החלטתי גם לומר למה.

במשך שלוש וחצי השנים האחרונות כתבתי כאן על טכנולוגיה בכלל, ועל אותו שילוב מתהדק בין סלולר ואינטרנט בפרט. אבל מגיע שלב שבו אתה רוצה להפסיק לכתוב, ולהתחיל לעשות. וזה השלב בו אני נמצא. עולם הסלולר/אינטרנט פשוט מעניין מכדי לכתוב עליו. מדגדג לי באצבעות לעבור לצד של העשייה.

עד שאמצא את דרכי, אמשיך לכתוב. סקירות מכשירים, פרשנות וכיו"ב. אלא מכם שהריעו על ההודעה בפסקה הלפני אחרונה הריעו קצת מוקדם מדי. אני עדיין כאן, אבל פחות. כשמשהו ישתנה, תשמעו מזה כבר בטוויטר שלי, אם זה מעניין אתכם.

אני ניצב כרגע כשרגלי דורכות על מספר משעולים שונים, ומתקדמות בהם לאט. בשלב כלשהו, אחד המשעולים האלה יהפוך לדרך. זה יהיה השינוי הבא, לפחות בשבילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully