וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת ההמשכונים

משחקי ההמשך של Batman: Arkham Asylum ו-The Force Unleashed, כמו גם רוק באנד חדש, הוכרזו בטקס VGA

שניים מהמשחקים המעניינים ביותר של השנתיים האחרונות זוכים לכותרי המשך. בטקס פרסי המשחקים VGA, של ערוץ הטלוויזיה האמריקאי Spike, הוכרז כי Batman: Arkham Asylum ו-Star Wars: The Force Unleashed יזכו לכותרי המשך. בשני המקרים לא נמסרו פרטים קונקרטיים.

Batman: Arkham Asylum, שיצא לשוק הקיץ כשהוא מבוסס על זיכיון הקומיקס של באטמן ולא על סדרת הסרטים, זכה לביקורות מהללות, ואולפן הפיתוח Rocksteady שפיתח את הכותר הראשון יעבוד גם על השני. The Force Unleashed, שהציב אתכם בנעליו של אחד המתלמדים של דארת' ויידר, דווקא זכה לביקורות פושרות יותר, אך הצליח בחנויות.

ומה עם רוק באנד? ובכן, מסתבר שהלהקה שמקבלת רוק באנד משלה אחרי הביטלס גרין דיי. לא ממש ברור למה, אבל Green Day: Rock Band הולך להגיע לחנויות מתישהו, כנראה בשנה הבאה.

בטקס עצמו זכה Uncharted 2 בתואר משחק השנה, וגרף גם את פרס "משחק הפלייסטיישן 3” הטוב ביותר. משחק השנה ל-Wii הוא New Super Mario Bros, לאקס-בוקס 360 זהו Left 4 Dead 2 ואילו במחשב האישי את התואר לקח Dragon Age: Origins. משחק הפעולה Call of Duty: Modern Warfare 2 קיבל הוקרה ככותר מרובה המשתתפים הטוב ביותר, וכמשחק היריות הטוב ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully