וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגארדיאן גובה כסף על תוכן אינטרנטי, אבל רק באייפון

14.12.2009 / 16:02

העיתון הבריטי Guardian החליט לגבות כסף על אפליקציית האייפון שלו, אשר מאפשרת שמירה של תכנים וצפיה בהם ללא חיבור רשת

גביית כסף על תוכן עיתונאי באייפון? בגארדיאן חושבים שזה יעבוד. העיתון הבריטי השיק היום אפליקציה למכשיר האייפון, שנותנת גישה לתכני העיתון, זאת בתמורה לתשלום חד פעמי של 2.39 פאונד.

חייבים לציין שבגארדיאן לא חסמו את אתר המובייל שלהם לגלישה חופשית, ותוכלו לגשת אליו גם מהאייפון, אך בדף השאלות ותשובות מסבירים כי אתר הסלולר "נועד לעבוד עם מגוון מכשירים ניידים, ומתאים עצמו ליכולות של כל טלפון. אפליקציית האייפון עוצבה במיוחד כדי שתוכל להשתמש בתכונות המתקדמות של האייפון, וכוללת אפשרויות נוספות, כמו צפיה ללא חיבור רשת". הכוונה היא לכך שהאפליקציה שומרת את התכנים בזמן הפעלתה, ומאפשרת לצפות בהם גם כשלטלפון אין חיבור לאינטרנט - דבר שימושי עבור בעלי מכשיר אייפוד טאץ', שגם עליו ניתן להריץ את האפליקציה.

ניתן להשתמש בה כדי לקרוא חדשות ומאמרים, לצפות בגלריות ולשמוע קטעי אודיו, זאת בלי שניתן יהיה לצפות בוידאו נכון לעכשיו. כמו כן, יש לאפליקציה מצב אופליין, שמוריד את התוכן כשיש לכם חיבור רשת ושומר אותו גם כשמנתקים את המכשיר מהאינטרנט.

בשנים האחרונות, מנסים עיתוני נייר למצוא מקורות רווח נוספים שמושתתים על טלפונים סלולריים. בישראל, למשל, ראינו ברקודים מיוחדים בחינמונים שמאפשרים לכם לגשת לתוכן וידאו המקושר לידיעה (בתשלום, כמובן). בגארדיאן מסבירים את הרצון לגבות כסף על אפליקציית האייפון בהשקעה שנדרשה כדי "לשים רף גבוה" בבניית האפליקציה.

  • עוד באותו נושא:
  • guardian

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully