וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזכרון האישי ביותר

17.12.2009 / 1:46

מדור "גאדג'ט היום" חוזר מחופשה, ויחד עמו כונן פלאש שמשתמש בוובקאם כדי לזהות את פניכם ולתת לכם גישה למידע

מדור גאדג'ט היום לא מת, הוא רק יצא להתארגנות מחדש. הסיבה לכך היא פשוטה – הרגשנו שלנסות בכוח למצוא בכל יום גאדג'ט מגניב מוביל לכך שלא תמיד אנחנו מביאים לכם מכשירים שאפשר לקרוא להם "גאדג'ט היום" בלב שלם. אז הנה מה שהולך לקרות: כשאנחנו נראה גאדג'ט שנראה לנו מגניב, אנחנו נכתוב עליו. אתם עדיין תוכלו להגיד אם אתם מסכימים איתנו או לא. אנחנו עדיין נרגיש חופשיים לא להסכים אתכם.

והמכשיר שנועד להחזיר את המדור מן הכפור של השכחה הוא Lockface. לא, זו לא המצאה חדשה של נשיאנו, הוא הסתפק ב-Bookface. מדובר בכונן פלאש נייד ומאובטח, כשאמצעי האבטחה שלו הוא, ובכן, הפנים שלכם, שלי או של הצב הביומטרי שלי – בוחבוט (כן, גם בוחבוט חוזר, הוא התגעגע).

כל מה שתצטרכו לעשות זה לצלם כמה תמונות של הפנים שלכם באמצעות הוובקאם, כחלק מתוכנת ההפעלה של הכונן. לאחר מכן, בכל פעם שתתיישבו מול המחשב ותכניסו את ה-Lockface לתוך כניסת ה-USB, הוא ישתמש בוובקאם כדי לזהות שאלה באמת אתם. לפי טענת יוצריו, הטכנולוגיה הזו עובדת ב-98 אחוזים מהפעמים. ומה אם לא? ובכן, זו הסיבה שאפשר לעקוף את המנגנון הזה באמצעות סיסמה. וכן, אנחנו מניחים שאם יוצרי המכשיר טרחו לייצר אותו, הם גם וודאו שאי אפשר לבלבל את Lockface באמצעות תמונה. והמחיר? לא נמוך – כ-110 דולרים לכונן של 4 גיגהבייטים. אבל היי, לפעמים ההרגשה שהחומרים שלכם מאובטחים שווה את הכסף.

הצביעו, לא מבטיחים שתהיה לזה השפעה

ובכן, נחזור על השאלה, האם מדובר לדעתכם בגאדג'ט היום או בגאדג'ט איום?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully