וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיהו גיימר?

האם מי שמשחק רק זומה וסוליטייר הוא גיימר, או שמא חייבים לשחק גם במשחקים ”רציניים” יותר כדי לזכות בתואר הזה?

סוף העשור מתקרב, ואנחנו מתחילים לראות יותר ויותר נתונים סטטיסטיים על אודות תעשיית המשחקים בכלל, והקהל שמשחק במשחקי וידאו בפרט. יחד עם כל ידיעה כזו, מגיע הויכוח הנצחי: מיהו גיימר? האם גם מי שמשחק בסוליטייר כל יום, ולפעמים מבלה שעה מול זומה הוא גיימר, או שמא התואר הזה שמור רק לאנשים שיודעים מי המציא את מריו ומהם האירועים שהובילו ללידתו של סוליד סנייק.

תרבות

כפי שאתם מצפים מהיסטוריון לדעת מתי, בערך, התרחשו מסעות הצלב, כך אתם צריכים לצפות מגיימר אמיתי להכיר את התעשייה ולא רק את המשחקים. והרי זהו ההבדל בין גיימרים לסתם אנשים שמשחקים – תרבות מול עיסוק. לא כל מי שמשחק מדי פעם בשולה מוקשים יכול להיקרא גיימר, כי האנשים האלה לא באמת מכירים את התחום ולא מתעניינים בו מעבר למשחק האחד בו הם משחקים. וסביב משחקים, בייחוד בעשור האחרון, יש יותר תרבות מאי פעם. אז אולי כל העולם משחק סוליטייר, אבל לא כולם הם גיימרים.

עיסוק

עם כל הכבוד לעצמי המלומד, מה שכתבתי כאן בצד ימין הינו שטויות. גיימינג זו לא דת, אתם לא צריכים להיוולד לאמא גיימרית ולשמור מצוות גיימריות כדי להיחשב גיימר. כל מה שצריך זה לשחק מדי פעם במשחק כלשהו. ולא, זה לא חייב להיות משחק כמו Modern Warfare 2 או פיינל פנטזי, גם מה שנקרא Casual Gaming (משחק ארעי) מספיק כדי שתוכלו להיקרא גיימרים. כי באמת, מי החליט שלמשחקים "כבדים" יש יותר חשיבות תרבותית מלמשחקים כמו זומה? אז כן, הדניס שבטור הימני טועה, כולנו גיימרים.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully