וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטל הממשלה פונה לעזרת הציבור

אורי ברקוביץ'

21.12.2009 / 19:11

בפורטל הממשלה הגולשים מוזמנים להביע את דעתם על האתר ולהציע רעיונות והמלצות לשיפור תצוגת המידע

איך תרצו את הפורטל הממשלתי שלכם? סקר שפרסם אתר הממשלה Gov.il פונה לגולשים בבקשה להצביע על אופן הצגת המידע בגירסה החדשה של האתר. הסקר כולל שש שאלות. הגולשים מוזמנים להוסיף בטקסט חופשי את דעתם על האתר ולהציע רעיונות והמלצות לשיפור תצוגת המידע בדף הבית.

הסקר הוא חלק ממערך ממשל זמין, שמטרתו לשפר את הקשר בין האזרח למוסדות השלטון. את הפרויקט מקדמים שר האוצר והחשב הכללי. הפורטל מציג את מכלול השירותים המקוונים והמידע שמספקים משרדי הממשלה והרשויות לאזרחים. את אגף ממשל זמין מנהל בועז דולב, אשר הודיע על התפטרותו בסוף אוקטובר השנה. דולב יעזוב בפועל את תפקידו בינואר הקרוב, אך טרם מונה לו מחליף. אגף ממשל זמין מעסיק כ-200 עובדים, מרביתם עובדי חברות IT המועסקים במודל של מיקור חוץ.

דולב הסביר את מטרת הסקר: "שקלנו האם לתת יותר דגש על חדשות מטעם ממשלה, או להישאר במבנה הנוכחי שמתרכז יותר בפן של שירותים. ביקשתי פשוט שישאלו את הציבור שגולש לאתר מה ההעדפה שלו, ואני מקווה שאנשים יענו". לדברי דולב, זו הפעם השנייה שבה פונה ממשל זמין לציבור באמצעות סקר. בפעם הקודמת היה זה סקר של משרד התיירות בו נשאלו הגולשים מה לדעתם צריך להיות הנושא הנבחר של שנת ה-62 לעצמאות המדינה. "בסקר זה זכה ברוב גדול נושא ילדים בסיכון", סיפר דולב והוסיף - "אבל ההחלטה בסופו של דבר מתקבלת על ידי ועדת שרים לענייני טקסים וסמלים".

דולב התייחס לעזיבתו הקרובה את האגף וסיפר כי "בימים הקרובים תתמנה ועדת איתור בראשה יעמוד מנכ"ל משרד האוצר, אשר תבחר מחליף, שיהיה עובד מדינה. להערכתי יגישו את מועמדותם בין עשרות למאות מועמדים". לאחר פרישתו יתמקד דולב בגיוס כספים עבור חברת סטארטאפ בראשותו "שתעסוק בפיתוח מוצרים אמיתיים שאנשים משתמשים בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully