וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלפון של גוגל (לא) נחשף

גוגל הציגה הערב לעולם טלפון אנדרואיד חדש של HTC, אך הוא איננו טלפון רשמי של החברה,כי אם צעד ראשון באסטרטגיה חדשה

לגוגל אין טלפון, יש לה פלטפורמה. במסיבת העיתונאים שנערכה הערב במשרדי החברה בקליפורניה הציגה החברה את הטלפון Nexus One, אשר חולק לפני מספר שבועות לעובדי גוגל וזכה לשם "גוגל פון", זאת כשהיא נזהרת לא לקרוא לו הטלפון שלה.

ה-Nexus One, שפותח על ידי HTC תוך שיתוף פעולה עם גוגל, מריץ גרסה חדשה של מערכת הפעלה אנדרואיד וכולל מפרט מרשים: מעבד סנאפדראגון במהירות 1 גיגההרץ, מסך Amoled בגודל 3.7 אינץ', מצלמת 5 מגהפיקסל עם פלאש LED, זכרון של 512 מגהבייט ועוד 512 מגהבייט מקום אחסון, כרטיס זכרון של 4 גיגהבייט עם תמיכה בכרטיסים בנפח של 32 גיגה, מעבדי קול חדשניים וסוללה של 1400 מיליאמפר.

אך ההכרזה החשובה יותר היא על פלטפורמה דרכה יימכר הטלפון: חנות מקוונת של גוגל בה יופיעו מכשירי דגל של חברות שונות, אשר מופעלים על ידי מערכת ההפעלה אנדרואיד. כך מנסה החברה לא לפגוע בשיתופי פעולה שלה עם יצרנים, ומעבירה מסר כי היא לא תפלה את שותפותיה.

ה-Nexus One יהיה המכשיר הראשון שיימכר בחנות, זאת הן כחלק מחבילות של רשתות סלולר עמן יש לגוגל הסכמים והן כמכשיר פתוח אליו ניתן להכניס כל סים. נכון לעכשיו, מחירו של המכשיר בגרסה הפתוחה הוא 529 דולר, ולקוחות בארה"ב יכולים לקנות אותו גם עם התחייבות לרשת T-Mobile שמורידה את מחיר הטלפון ל-179 דולרים. בעתיד צפויות להצטרף הרשתות Verizon בארה"ב ו-T-Mobile באירופה לתוכנית של גוגל, כשלאחר מכן תתווספנה רשתות נוספות. את גרסת המכשיר הפתוחה ניתן יהיה לקנות בשלב ראשון בארה"ב, בריטניה, סינגפור והונג-קונג.


גרסת 2.1 של אנדרואיד, שזמינה כעת רק ב-Nexus One אך תגיע גם למכשירים אחרים, כוללת חידושים כמו תרגום של קול לטקסט בכל שדה הכנסת טקסט, רקעים אינטראקטיביים, ווידג'טים חדשים וחמישה מסכי בית.

  • עוד באותו נושא:
  • nexus one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully