וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט מתכוננת ל-2010

הנאום של מנכ"ל מיקרוסופט בתערוכת CES התמקד בהישגי החברה, והיה דל בהכרזות, למעט חלון ההשקה של פרוייקט נטאל

"התעשייה שלנו נשארה ממוקדת, השקיעה, עבדה קשה והביאה טכנולוגיות חדשות לשוק" אמר סטיב באלמר – מנכ"ל מיקרוסופט, בתחילת הנאום שלו. והתוצאה, בהתאם. מרבית הנאום של באלמר הוקדש להצגת מחשבי PC של שותפי החברה. מחשבים נייחים וניידים, קטנים וגדולים, זולים ויקרים הוצגו כחלק מחגיגת "חלונות 7” - מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט שזכתה לפופולריות בשוק. החגיגה כללה תיאור של המוצרים, פירוט הדרכים בהן תוכנות מיקרוסופט חדשות יכולות לעזור לסטודנטים, ועוד.

בכלל, באלמר מרוצה מ'חלונות 7' וטוען כי זהו אחד מנושאי השיחה האהובים עליו. לדבריו, מיקרוסופט הצליחה לענות על דרישות ה משתמשים, זאת באמצעות שיתוף פעולה עם משתמשים – 8 מיליוני בודקי בטא היו למערכת ההפעלה, ו-3,000 מהנדים עבדו עליה.

כבדרך אגב, באלמר הודיע שמיקרוסופט תחמה על הסכם עם HP, על פיו בינג יגיע כמנוע חיפוש ו-MSN כדף הבית במחשבי HP ב-42 מדינות. הכרזת החומרה הראשונה שראינו באירוע היא בכלל של מחשב שמיוצר על ידי HP. מדובר במחשב לוח קטן שמריץ חלונות 7. וזהו, אנחנו לא יודעים שום דבר אחר עליו.

נטאל מגיע בסתיו

39 מיליון קונסולות של אקס-בוקס 360 וכ-500 מיליון משחקים לפלטפורמה נמכרו מאז שהושקה בסוף 2005, אך לדברי רובי באך – נשיא חטיבת הבידור והמוצרים במיקרוסופט, השנה הגדולה של האקס בוקס היא 2010. הסיבה לכך היא Project Natal, מצלמה ומיקרופון עבור הקונסולה שתפקידם לאפשר לגוף ולקול שלכם להיות הבקר. המיזם השאפתני הוצג כבר בתערוכת E3 בשנה שעברה, אך כעת הודיע באך כי חלון ההשקה של פרוייקט נטאל הוא תקופת חגי החורף של 2010. ואז, לדבריו, הכל הולך להשתנות.

באך גם הודיע במהלך האירוע על השקת תוכנת Game Room לאקס-בוקס 360 ולמחשב האישי. התוכנה מאפשרת לשחק במשחקי ארקייד קלאסיים מול אדם אחר דרך האינטרנט, תוך שימוש בדמות ה-Live שלכם בתוך חדר המשחק. משחקים חדשים יושקו מדי שבוע, והתוכנית היא להשיק יותר מ-1000 כותרים, אותם תצטרכו לקנות פעם אחת ואז תוכלו לשחק בהם הן על האקס-בוקס והן על המחשב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully