וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני, ידה בכל

במסיבת העיתונאים של סוני ב-CES הציגה החברה מוצרי אינטרנט חדשים והרחיבה את שירות הוידאו של PS3 למחשב האישי

סוני רוצה להוביל בכל תחום בו היא עוסקת. המסר הזה הועבר היום בצורה אגרסיבית במסיבת העיתונאים אותה ערכה החברה בתערוכת CES, שנפתחת רשמית בעוד מספר שעות בלאס וגאס.

ההכרזות של סוני התמקדו בתחומים הטרנדיים ביותר של התערוכה, בהם עסקה כמעט כל חברה ביום מסיבות העיתונאים של התערוכה, אשר מתקיים יום לפני פתיחתה: תלת מימד במסכים ביתיים והזרמת תוכן מהאינטרנט ישירות למסך (לאו דווקא מסך טלוויזיה).

הרשת של פלייסטיישן, לא רק לפלייסטיישן

רשת ה-PSN, שהושקה יחד עם קונסולת הפלייסטיישן 3, מאפשרת כיום הזרמת מגוון רב של תכנים אל הקונסולה, באזורים נרחבים של ארה"ב ואירופה. חנות הסרטים של ה-PS3 כוללת כיום כ-2700 סרטים וכ-16,000 פרקים של סדרות טלוויזיה. כל אלה מגיעים כעת גם למחשב האישי ולמסכים תומכים של סוני.

השירות החדש, שיושק בחודשים הקרובים במדינות בהן פועל ה-PSN (לא ישראל), יאפשר לכם לצפות בתכנים גם דרך המחשב האישי באמצעות תוכנה, וגם במסכי Bravia חדשים של סוני. כל זה יתבצע באמצעות שם המשתמש של ה-PSN ואותו הארנק האלקטרוני. לצורך פיתוח השירות הזה הוקמה חברת בת חדשה, Sony Network Entertainment.

הכרזה נוספת בתחום הזרמת תוכן אינטרנטי למסך היא על Dash – מסך מגע של סוני בגודל 7 אינץ' שמארזו מקנה לו מראה של שעון מעורר, אך סוני קוראת לו “מציג אינטרנט אישי”. מטרת המכשיר היא לשאוב תוכן טקסטואלי, ויזואלי ווידאו מהרשת כדי לתת לכם את כל המידע שאתם צריכים באמצעות ווידג'טים שונים. כחלק מההדגמה, הוצגה היכולת שלו לשאוב מידע על מזג אוויר, לקרין סרטונים, להראות עדכוני RSS, להראות מפות ומתכונים, ולהתחבר לגוגל טוק. המכשיר צפוי להיות זמין בארה"ב באפריל, ומחירו יעמוד על 200 דולרים.

מוסיפים מימדים

תלת מימד ביתי – הטרנד החזק ביותר של CES זו שנה שניה, לא פסח גם על סוני. החברה הודיעה בעבר כי באחד העדכונים הקרובים של הפלייסטיישן 3 תשדרג את הקונסולה כך שתתמוך בהצגת תלת מימד בכל משחק – גם כאלה שלא נבנו לכך, והיום אישר מנכ"ל החברה כי העדכון אכן מגיע בהמשך השנה.

כמו כן, סוני תשיק בארה"ב בהמשך השנה שלוש סדרות של מסכים התומכים בשידורי 3D, כשבאחד מהם המשדר יגיע מובנה והקונים יקבלי שני זוגות משקפיים, ובשניים האחרים תהיה זו אופציה.

סוני גם תשיק ב-2011 ערוץ טלוויזיה ב-3D יחד עם דיסקברי ו-Imax, ומתכננת לבנות מרכז לימודי בו יוכלו אנשי תעשיית הקולנוע והטלוויזיה ללמוד על שיטות הפקה של תוכן תלת-מימדי.

  • עוד באותו נושא:
  • סוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully