וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיס יורד מהמדפים

מיקרוסופט נאלצה היום להתחיל בהורדת חבילת אופיס 2007 מהמדפים בארה"ב, לאחר שהפרה פטנט של חברה אחרת

מיקרוסופט מורידה את האופיס מהמדפים. חברת התוכנה ביטלה היום את אפשרות הקניה של כל גרסאות ערכת ה-Office, למעט גרסה אחת, מהחנות המקוונת שלה בארה”ב. היא עשתה זאת כדי לציית לפסיקה משפטית שהוצאה נגדה לפני מספר שבועות, בעקבות ההפסד שלה במשפט שעסק בטכנולוגיה אותה שילבה החברה ב-Office 2007 תוך הפרת פטנט.

בעבר הודיעה החברה כי עד ה-11 בינואר כבר תוציא לשוק גרסאות מתוקנות של חבילת תוכנות ה-Office, אשר לא כוללת את הטכנולוגיה הבעייתית, אך כעת אומרים בחברה כי החבילה תוחזר מתישהו בקרוב, בלי לנקוב בתאריכים. החבילה היחידה שזמינה בחנות המקוונת היא החבילה המלאה של אופיס, אשר עולה 670 דולרים.

התיק הבעייתי החל כשחברה קנדית בשם i4i טענה כי מיקרוסופט שילבה באופיס 2003 ו-2007 טכנולוגיה הנוגעת ליצירת קוד XML אשר מפרה פטנט שלה. בית המשפט בארה"ב הסכים, ודרש ממיקרוסופט לשלם ל-i4i כמעט 300 מיליון דולרים, כמו גם להפסיק למכור את התוכנות בהן יש הפרת פטנט עד ה-10 באוקטובר 2009. כיוון שמיקרוסופט ערערה, התאריך הוזז ל-11 בינואר, אך גם בערעור החברה הפסידה. כעת, במקביל להורדת המוצר מהמדפים המקוונים, מנסה מיקרוסופט לזכות לעוד דיון בפני בית משפט לערעורים.

  • עוד באותו נושא:
  • אופיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully