וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייל סלולרי להמונים בפלאפון

פלאפון משיקה שירות חדש בשם Smart-Mail, המציע יכולות מעקב זמן-אמת אחרי תיבת מייל בטלפונים פשוטים

פלאפון משיקה "מייל חכם". חברת הסלולר הודיעה היום כי היא משיקה שירות בשם Smart Mail, שמטרתו לספק יכולות Push Mail – מעקב בזמן אמת אחר תיבת הדואר האלקטרוני של המשתמש, במכשירי סלולר שאינם סמארטפונים. האפליקציה עצמה פותחה על ידי Emoze הישראלית.

השירות החדש, שתומך הן במייל פרטי והן במייל ארגוני, פועל על טכנולוגיית Push – במקום לבדוק מדי מספר קבוע של דקות האם התקבל מייל, השרת של השירות מתריע למכשיר כשמתקבלת הודעה חדשה, זאת על מנת לחסוך בזמן הסוללה ולקבל את ההודעה ברגע בו היא מגיעה לשרת המייל.

Smart Mail עובדת עם שירותי מייל של וואלה!, פייסבוק, Gmail, חלונות לייב, אקסצ'יינג' ועוד. במקרה של סנכרון עם אאוטלוק, ניתן למשוך גם לוח שנה ואנשי קשר. ניתן לפתוח גם קבצי וורד מצורפים.

נכון לעכשיו, כ-15 מכשירי סלולר, ביניהם טלפונים הפועלים על סימביאן ומכשירים תומכי ג'אווה, עובדים עם השירות החדש. בין הדגמים נמצאים נוקיה 3120, 6600, 6120, 6210, 6720 וסוני אריקסון 760. במהלך הרבעון הראשון של 2010 מבטיחה פלאפון להוסיף את הסמארט מייל לעשרות מכשירים נוספים.


מחיר השירות ללקוח הפרטי הוא 12.90 ש"ח בחודש (כולל מע"מ) ללקוח הפרטי, ו-9.90 ש"ח בחודש ללקוח העסקי (לא כולל מע"מ). מעבר לכך, כך מגהבייט נוסף יעלה 10 אגורות, כשמגבלת התשלום בחודש היא 30 ש"ח.

גילוי נאות: וואלה! ופלאפון הם חלק מקבוצת בזק.

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully