וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקינדל של אמזון מתבגר

אמזון הודיעה כי תוציא ערכת פיתוח אפליקציות לקינדל, ותעלה את התמלוגים שהיא משלמת לסופרים

אמזון פותחת את הפלטפורמה של קינדל למפתחים, מעלה את אחוז הרווח של הסופרים. חנות הענק הודיעה במהלך היממה האחרונה על שני חידושים שמגיעים לספר האלקטרוני Kindle, זאת כשהשמועות טוענות כי מדובר בניסיון להילחם במחשב הלוח של אפל, עליו צפויה אפל להכריז בשבוע הבא.

החידוש הראשון שמגיע לקינדל, אשר טרם הפך לזמין בישראל באופן רשמי, הוא ערכת פיתוח. הערכה, שתשוחרר בחודש הבא, תאפשר למפתחים ליצור אפליקציות בעלות גודל מקסימלי של 100 מגהבייט. המפתחים יוכלו גם לקבוע את תמחור האפליקציות, אך יש מגבלות. רק אפליקציות בגודל של מגהבייט ומטה, אשר דורשות פחות מ-100 קילובייט תעבורת דאטה בחודש, תוכלנה להיות מוצעות בחינם. אפליקציות גדולות יותר, שגם דורשות פחות מ-100 קילובייט תעבורה, תוכלנה להיות מתומחרות בסכומים מעט גבוהים יותר. ואילו אם צריכת הדאטה גבוהה, יצטרכו המשתמשים לרכוש מנויים. הסיבה לכך היא שתעבורת הדאטה בקינדל ניתנת בחינם עם רכישת המכשיר.

כמו כן, הודיעה אמזון כי סופרים שרוצים להשתמש בפלטפורמת קינדל להפצת ספריהם יוכלו להרוויח יותר כסף. התוכנית החדשה מעלה את התמלוגים ממכירת ספר ל-70% ממחירו, זאת בהשוואה ל-30% שמועברים לסופרים כיום. אך גם כאן יש מגבלות. כך, למשל, מחירו של הספר חייב להיות בין 2.99$ לבין 9.99$, ובו בזמן נמוך בלפחות 20 אחוזים ממחיר העותק הפיזי. כמו כן, הסופר חייב לאשר את מכירת הספר בכל האזורים בו יש לו זכויות יוצרים עליו ולאפשר לאמזון ליצור עותק קולי של הספר.

  • עוד באותו נושא:
  • kindle
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully