וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני אריקסון מגוונת

חברת הסלולר Sony Ericsson הכריזה על שלושה מכשירים חדשים במסיבת עיתונאים שנערכה בברצלונה

סוני אריקסון – יצרנית מכשירי הסלולר שבשנים האחרונות נראה כאילו היא מאבדת גובה, הכריזה היום על 3 טלפונים סלולריים חדשים במסיבת העיתונאים שלה ב-MWC (תערוכת הסלולר הגדולה בעולם, שתחל מחר באופן רשמי בברצלונה). שלושת המכשירים צפויים להיות מושקים בחצי הראשון של 2010, כשעדיין לא ידוע אילו מהם יגיעו לישראל.

המכשיר הראשון עליו הכריזה החברה הוא Vivaz Pro, שמצטרף ל-Vivaz אשר הוכרז בינואר וצפוי להגיע לחנויות ברבעון הקרוב. גרסת ה-Pro, בניגוד לגרסה ה"רגילה", כוללת מקלדת מלאה, כשהמכשיר הפך לסליידר. מעבר לכך, מדובר בטלפון עם מערכת הפעלה סימביאן, מסך מגע של 3.2 אינץ', מצלמת 5.1 מגהפיקסל, אפשרות להקליט וידאו ב-720p, רדיו, GPS קישוריות Wifi, ושלל אפליקציות. ה-Vivaz Pro מגיע עם כרטיס זכרון בנפח 8 גיגהבייט, ולמכשיר עצמו יש זכרון של 75 מגה.

שני הטלפונים האחרים שהושקו באירוע כוללים גם הם אח גדול שכבר הוכרז אך טרם הגיע לחנויות. ה-X10 מסדרת Xperia אמור להיות מכשיר הדגל בסדרת המולטימדיה של סוני אריקסון, כשיגיע בקרוב למדפים, אך בחברה כבר מציגים שני אחים קטנים שלו: X10 Mini ו-X10 Mini Pro, כשההבדל ביניהם הוא במקלדת המלאה שיש ל-Pro. מעבר לכך, שניהם פועלים על מערכת ההפעלה Android 1.6 בגרסה מיוחדת של סוני אריקסון, שכוללת את מנגנון ה-Timescape שיוצר ציר זמן שאוסף מידע מהטלפון ומשירותי רשת. כמו כן, לשניהם מצלמת 5 מגהפיקסל, לשניהם מסך מגע בגודל 2.55 אינץ', ושניהם כוללים כרטיס זכרון בנפח 2 גיגהבייט (יש תמיכה בנפחים של עד 16).

אחת הנקודות החשובות ביותר בשני המכשירים היא הגודל והמשקל שלהם. ה-X10 Mini שוקל אך ורק 88 גרם, כשגודלו הוא 83 על 50 על 16 מילימטרים. ה-Pro, בזכות המקלדת שלו, מעט יותר גדול וכבד: 120 גרם משקלו, 90 על 52 על 17 מילימטרים גודלו. שני המכשירים צפויים להיות זמינים ברבעון הבא.

לא רק טלפונים

אך סוני אריקסון הכריזה לא רק על טלפונים באירוע שלה. כך, למשל, נחשף במהלכו שירות חדש בשם Creations, שיתפקד כמאגר של יצירות חופשיות שלא מצריכות תשלום תמלגים (ערכות נושא, רינגטונים וכו...). כל התוכן שמועלה לאתר משתמש ברישיון שמאפשר לאחרים לשנותו ולהעלות אותו מחדש.

גם מנכ"ל סוני, סר האוורד סטרינגר, הגיע לביקור במסיבת העיתונאים. הוא אמנם לא חשף מוצרים חדשים, אך חזה עתיד בו הטלפונים הסלולריים יהיו הארנקים והמפתחות שלנו. כמו כן, הזכיר סטרינגר את PSN – רשת התכנים של פלייסטיישן, ואמר כי בסוני מקווים להביא אותה גם למכשירי סלולר. לא מדובר רק במשחקים, כי אם גם בסרטים וסדרות אותן ניתן לשכור דרך PSN. לא ברור מתי כל זה יקרה, אבל בסוני החלו בהרחבת PSN כבר בינואר האחרון, כשסטרינגר הודיע כי השירות יגיע גם למסכי טלוויזיה ונגנים של סוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully