וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגדות ותשוקות מבית HTC

16.2.2010 / 14:24

HTC הציגה בתערוכת MWC בברצלונה שלושה מכשירי סלולר חדשים. שניים מהם צפויים להגיע גם לישראל

חברת HTC ניצלה את תערוכת הסלולר MWC בברצלונה כדי להכריז על שלושה מכשירי סלולר חדשים מתוצרתה. הראשון שבהם הוא ה-Desire, אשר מזכיר לא במעט את ה-Nexus One, הסלולרי מבית גוגל (שנבנה אף הוא על ידי HTC). הטלפון החדש מכיל רבים ממאפייני הנקסוס, אך כולל גם את הגרסה החדשה של ממשק המשתמש Sense, כמו גם תמיכה ב-Flash. לכך מתווסף איזור מגע אופטי, המחליף את כדור הגלילה ששולב בדגמי החברה הקודמים. המסך של ה-Desire הוא בגודל 3.7 אינץ', והמכשיר עובד על מעבד במהירות 1 ג'יגה-הרץ. בשלב הראשון מתכננת HTC לשווק את המכשיר באירופה, אסיה ואוסטרליה, ברבעון השני של 2010. ה-Desire צפוי להגיע גם לישראל.

עוד הוצג בתערוכה היורש למכשיר ה-Hero של HTC – ה-Legend, שגם בו יחליף איזור משטח המגע את הכדור. מערכת ההפעלה של הטלפון היא גרסה 2.1 של אנדרואיד. בין החידושים ב-Legend ניתן למצוא ווידג'ט ה-Friend Stream, שמאפשר התעדכנות זריזה בשורות סטטוס משירותי מדיה חברתית. את אלה ניתן יהיה לקרוא בקלות, הודות למסך בגודל 3.2 אינץ'. למכשיר מעבד במהירות 600Mhz, והוא ישווק באירופה ברבעון השני של 2010. גם הוא מגיע לישראל.

את מכשיר ה-HD mini מתכננת החברה לשווק רק ברבעון השני של 2010, ולא ידוע אם הוא יגיע לארץ. כפי שרומז שמו, מדובר בגרסה מצומצמת של טלפון ה-HD2 המצליח. הוא אינו מכיל את כל הפיצ'רים של מכשיר האב, אך מתהדר במסך בגודל 3.2 אינץ'. ה-HD mini מריץ את גרסה 6.5.3 של מערכת ההפעלה Windows Mobile, ומכוון לשווקים האירופאיים והאסייתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully