וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מתקנת את הבאזז שלה

16.2.2010 / 16:47

מנהל המוצר של Buzz מכה על חטא ומבטיח שהחברה עושה הכל כדי לתקן את השגיאות שעשתה בהשקת המוצר

גוגל ממשיכה להתמודד עם ביקורת קשה על ה"Buzz" – שירות המסרים אותו השיקה בשבוע שעבר, שנועד להתחרות בפייסבוק ובטוויטר. בראיון לאתר של BBC, אמר נציג חברת גוגל ששירות המסרים החדש לא נבחן מספיק לפני שהושק. בניגוד לשירותים אחרים של גוגל, העוברים בדיקה של משתמשים חיצוניים, הבאזז נבדק רק בתוך החברה, ועקב כך נחשף לביקורת חלקית מאוד.

בעקבות טענות רבות שהועלו כנגד מדיניות הפרטיות שלו, נאלצה גוגל לעשות שינויים בשירות זמן קצר לאחר ההשקה.
טוד ג'קסון, מנהל המוצר של באזז, הצהיר כי החברה עובדת קשה מאוד כדי לתקן בעיות בשירות, בראשן הפגיעה בפרטיות של משתמשיו, שנרגמת בעקבות יצירת רשימת עוקבים ונעקבים אוטומטית וגלויה לציבור, המבוססת על פנקס הכתובות של חשבון הג'ימייל. האפשרות הזו עוררה את מירב הביקורת ואת הטענות כי גוגל הפקירה את פרטיות גולשיה וגרמה לפנקס הכתובות האישי של משתמשיה להפוך לנחלת הכלל. כעת מפעילה החברה "חדר מלחמה" בו יושבים מהנדסי תוכנה ומנהלי מוצר ודנים בשינויים הנחוצים.

אחד השינויים העיקריים שיגיעו ל"באזז" בזמן הקרוב הוא צורך באישור רשימת החברים, במקום יצירתה באופן אוטומטי. "אם יתברר שהציבור חושב שלא עשינו מספיק – נעשה עוד שינויים", אמר ג'קסון ל-BBC, והודה כי עשרות מיליוני משתמשים כעסו בצדק על הבעיות במוצר.

עם זאת, הגן ג'קסון על הבחירה להפוך את באזז לחלק אינטגרלי מג'ימייל. "אנו מאמינים שהאינטגרציה עם ג'ימייל היא בפירוש הדרך הנכונה – רצינו להפוך את באזז לנגיש בקלות למשתמשים", אמר. אך למרות הדביקות לכאורה בבחירה זו, החברה לא פוסלת אפשרות שתפריד בין שני השירותים. "שקיפות ושליטה הם בעדיפות עליונה", אמר ג'קסון, והבטיח ששיפורים יוכנסו כבר השבוע. הפעם, כך הוא מצהיר, לא תדלג גוגל על שלב של בחינה מוקדמת רחבה.


  • עוד באותו נושא:
  • buzz
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully