וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אאוטלוק מתחבר לרשתות החברתיות

17.2.2010 / 14:48

מיקרוסופט מציגה תוסף לאאוטלוק המאפשר אינטגרציה לרשת החברתית-עסקית LinkedIn. תוספים לפייסבוק ו-My Space צפויים בקרוב

מזה מספר חודשים ידוע כי מיקרוסופט מתכננת לחבר את חבילת אופיס 2010 לכלי המדיה החברתית. היום הודיעה החברה על השקת גרסת הבטא של ה- Social Networking Connector. מדובר בתוסף המאפשר לאתרים חברתיים להשתלב בתוכנת הדואר אאוטלוק (מגירסה 2003 ומעלה). הפלאג-אין החדש מוסיף לממשק האאוטלוק רכיב המציג פרטי התקשרות של אנשים איתם מנהל הגולש תכתובת דואר. לחיצה על אי-מייל שהתקבל תציג לא רק את כתובת הדואר של השולח, אלא גם את פרטיו ועדכוניו מהרשתות החברתיות.

השלב הראשון בחיבור מתקיים עם הרשת החברתית-עסקית LinkedIn. "לאחר התקנת LinkedIn Outlook Connector, יתחיל האאוטלוק שלך להציג מידע מהרשת על אנשים מרשימת אנשי הקשר שלך", מסביר אליוט שמוקלר בפוסט בבלוג הרשמי של LinkedIn. "לאחר מכן תוכל לראות תמונות פרופיל מהרשת ואת הפעילויות שעושים בה אנשי הקשר". לדברי שמוקלר, שיתוף הפעולה יאפשר למשתמשים להחזיק בפרטי ההתקשרות המעודכנים של החברים, לעקוב אחר פעולותיהם ולהרחיב את מעגל החברים שהם מחזיקים ב-LinkedIn.

מיקרוסופט עובדת גם על תוספים דומים לפייסבוק ול-My Space, אך אלו לא יהיו זמינים עד צאת אופיס 2010 בחודש יוני הקרוב. החברה מצהירה כי בין השאר יציג המוצר את פעילות החברים בזמן אמת ויאפשר הצגת היסטוריית התקשרויות. את מי שדואג מפיאסקו פרטיות נוסח גוגל באזז מרגיעה מיקרוסופט בהבטחה שניתן יהיה לבצע קוסטומיזציה לפעילותו של ה- Social Networking Connector.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully