וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק עוברת את יאהו

18.2.2010 / 10:54

הרשת החברתית הפכה לאתר השני הנצפה ביותר בארצות הברית וכעת היא שנייה רק לגוגל

פייסבוק ממשיכה לשבור שיאים. לאחר שעברה לאחרונה את רף 400 מיליון המשתמשים, מגיעה כעת הרשת החברתית לנקודת ציון חדשה ומשמעותית בתולדותיה: הפיכתה לאתר השני הנצפה ביותר בארצות הברית. חברת המדידה compete.com פרסמה נתונים לפיהם עברה פייסבוק את יאהו וכעת היא שנייה רק לגוגל.

בינואר ביקרו בפייסבוק מעל ל-133 מיליון מבקרים ייחודיים (Unique Visitors), בעוד שביאהו ביקרו מעט יותר מ-132 מיליון. גוגל האפילה על שתיהן, עם 148 מיליון מבקרים. עם זאת, יש הטוענים ששיטת המדידה של Compete בעייתית, שכן היא אינה כוללת בספירתה שירותים נפרדים שמפעילים הנמדדים, לדוגמה שירות התמונות פליקר מבית יאהו. חברת המדידה עצמה מציינת כי למרות שכמות כניסות היא נתון חשוב, הפקטור המשמעותי הוא כמות הזמן שמבלים המבקרים באתר – פרט החשוב מאוד למפרסמים. בתחום זה מובילה פייסבוק, ובגדול. 11.6% מזמן הגלישה שבילו כלל גולשי האינטרנט היה בפייסבוק, בעוד שאחוזי יאהו וגוגל היו נמוכים ביותר מחצי.

כחצי ממשתמשיה של פייסבוק נכנסים אליה מדי יום. בנוסף, 60 מיליון איש נכנסים לאתרים אחרים בעזרת שירות ה-Facebook Conncet – המאפשר להירשם לאתר ולהיכנס אליו בעזרת שם המשתמש והסיסמה של הגולש בפייסבוק. חברת המחקר קומסקור מעריכה שכמות התנועה בפייסבוק גדולה מזו של סך כל משתמשיה, שכן ברשת החברתית קיימים עמודים בהם ניתן לבקר גם בלי להיות משתמש רשום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully