וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשחק פלייסטיישן בחלונות

18.2.2010 / 14:39

הגר Xbox עם פלייסטיישן? בכיר במיקרוסופט מצהיר כי לחברה אין כוונה לחסום את פלטפורמת Windows Phone 7 למתחרים

מיקרוסופט אינה פוסלת את האפשרות כי תאפשר לפלטפורמות משחקים מתחרות לקחת חלק במערכת ההפעלה הסלולרית של מכשיר ה-Windows Phone 7, הצפוי לצאת במהלך השנה. מייקל צ'אנג, מנהל מוצר בכיר בקבוצת הסלולר של החברה אמר בראיון כי היסטורית, מיקרוסופט לא חסמה גישה לפלטפורמות שהיא מפתחת ושאין כוונה לעשות זאת.

"אני חושב שגישת הפתיחות שלנו לשותפים כללה פעמים רבות גם את מתחרינו", אמר צ'אנג, וציין כי למרות הדומיננטיות של מוצרי מיקרוסופט כ-Xbox ו-Zune, אין הכרח כי אלו יהיו השחקנים היחידים על פלטפורמת הסלולר של החברה. משמעות הדבר היא שיתכן שמשתמשי Windows Phone 7 יוכלו להפעיל בסלולרי שלהם גם מוצרים של חברות המתחרות ראש בראש עם מיקרוסופט בתחומים שונים, למשל סוני, יצרנית הפלייסטיישן.

הסלולרי החדש מבית מיקרוסופט צפוי לצאת רק בעוד מספר חודשים, אך מעורר כבר עכשיו ציפיה רבה, גורף ביקורות חיוביות ואף נחשב למתחרה ריאלי לאייפון. בדומה לאפל, ששילבה את מאפייני האייפוד באייפון, גם מיקרוסופט מתכוונת לשלב במכשירה את מאפייני הנגן שלה, Zune, ולאפשר תקשורת איתו והעברת קבצים ממנו. בין התכונות הצפויות בטלפון החדש: מערכת ההפעלה שלומדת את הרגלי המשתמש ומייצרת מהם פרופיל לשימוש נוח יותר, תמיכה במולטי-טאץ' ו-GPS מובנה.

  • עוד באותו נושא:
  • window phone

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully