וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגלות את MySpace מחדש

22.2.2010 / 11:24

הרשת החברתית הכושלת מנסה להציל את עצמה בעזרת קונספט חדש: "לגלות ולהתגלות"

הרשת החברתית MySpace ממצבת וממתגת את עצמה מחדש. מזה זמן מה מדובר על כך שלאור כישלונותיה הנמשכים של הרשת בתחרות מול פייסבוק, היא תחדד את התמקדותה בעולם הבידור, וכך תהפוך לנישתית יותר ותשחק על מגרש אחר ממתחרותיה. כעת מדווח הבלוג הטכנולוגי טק-קראנץ' שלעובדי החברה הוצג הקמפיין החדש אותו תוביל הרשת, בסיסמה "גלה והתגלה" (Discover and be Discovered). הקונספט: להציג לגולשים דברים חדשים כאשר הם מתחברים ל-MySpace: אנשים חדשים שמומלץ שיכירו, טריילרים של סרטים חדשים, משחקים שיחפצו לשחק ומוזיקה שכדאי להם לשמוע. עמוד השדרה לכך יהיה ה-Activity stream שהושק לאחרונה באתר – תחליף ל-Feed ההתרחשויות הקודם של MySpace. ה-stream החדש מציג מגוון רב יותר של עדכונים, הכוללים בין השאר את פריטי האודיו והווידאו להם נחשפו חבריו של המשתמש. ההסתמכות על פיצ'ר הגילוי עומדת להיות ניכרת, בתקווה שאם יעבוד כראוי – ירצו הגולשים לשוב ולבקר באתר כדי לראות מה התחדש.

לצד הקונספט החדש ממשיכה החברה לנסות ולהפוך את עצמה למרכז התרחשויות של עולם הבידור. השבוע העביר האתר לגולשיו שידור מיוחד מהקרנת הבכורה של הסרט "אליסה בארץ הפלאות" בבימויו של טים ברטון. השידור, שערך כרבע שעה, נצפה על ידי כ-400,000 גולשים – נתון נאה לכל הדיעות. שידורים דומים נעשו באתר לסרט אווטאר ולטקס פרסי הגראמי.

ל-MySpace יש כיום כ-125 מיליון חברים רשומים, כ-30% מכמות החברים בפייסבוק. המיתוג החדש מגיע במהלכה של תקופה קשה ברשת החברתית. מ-2008 היא נמצאת בצניחה בכל הפרמטרים הרלוונטיים. לאחר תקופה של חוסר יציבות, בה פוטרו כ-30% מעובדי החברה, פוטר לאחרונה גם מנכ"ל החברה אוון ואן-נטה, לאחת פחות משנה בה מילא את התפקיד. גם סגניו עזבו עמו את החברה. בפגישת ההשקה שנערכה לעובדים לרגל הקונספט החדש נאמר להם כי המנכ"ל לא פעל במהירות מספיקה ושבהנהלה התקיימו חילוקי דיעות רבים מדי.

  • עוד באותו נושא:
  • myspace

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully