וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השירות החברתי הפתוח ביותר בשוק"

22.2.2010 / 12:13

בכיר בגוגל מכחיש כי כוונת שירות גוגל באזז היא להתחרות ברשתות החברתיות הקיימות ומצהיר שמדובר, למעשה, בנישה חדשה

"גוגל באזז לא אמור להתחרות בפייסבוק או בטוויטר, אלא להוות תוספת מיוחדת לשירותים אלה". כך אומר ברדלי הורוביץ, סגן נשיא בגוגל והאחראי על השירות החדש שמפעילה החברה. הורוביץ התראיין לאתר eWeek.com, היכה על חטא בנוגע לבעיות הפרטיות של השירות ואמר כי הוא מעודד מההיענות לבאז – עשרות מיליוני משתמשים ו-9,000,000 הודעות שפורסמו עד עתה (כ-200 הודעות בכל דקה).

"הדרך בה אנשים משתמשים בבאזז היא בדיוק מה שהתכוונו", אמר הורוביץ. "זה לא רק פרסום הודעות סטטוס, אלא אינטראקציה משמעותית והתעסקות בנושאים משמעותיים. זה מגיע לקהל הנכון. אני חושב שהמשתמשים מוצאים את אווירת השיחה של באזז כעוצמתית". כאשר נשאל אם השירות אמור להתחרות בשירותים חברתיים קיימים כפייסבוק וטוויטר הגיב שכלל לא. "מדובר ביצירת קטגוריה חדשה. זה ממלא נישה שכרגע לא קיימת בשוק", אמר הורוביץ וציין כי אמנם כרגע אין לגוגל תוכניות לייצר אפליקציית באזז לפייסבוק או לאפשר פרסום תכנים מפייסבוק בתוך הבאזז, אך "גוגל מצפה להפוך את באזז לשירות החברתי הפתוח ביותר בשוק".

מאז השקת שירות באזז ספגה גוגל מתקפות רבות על התנהלותה, כאשר לאחרונה עברו אלו אף למישור המשפטי. תלונה הוגשה נגד החברה לרשות הסחר האמריקאית (FTC) ותביעה ייצוגית הוגשה לבית המשפט. לאור המצב שנוצר שינתה גוגל את הגדרות הפרטיות של השירות, ביטלה את פיצ'ר העקיבה האוטומטית (שחשף, למעשה, את פנקס הכתובות של המשתמש) וניתקה את הקישור בין באזז לשירותה השונים, דוגמת פיקאסה.

  • עוד באותו נושא:
  • buzz
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully