וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה תתגבר את מכשיריה עם 'מציאות מתוגברת'?

22.2.2010 / 12:55

מנהלת מחלקת הסמארטפונים של נוקיה מדברת על השלב הטכנולוגי הבא: מציאות מתוגברת ותלת-מימד

תערוכת הסלולר MWC על כל הכרזותיה כבר הסתיימה, אך בנוקיה ממשיכים לרמוז על עתיד המכשירים הסלולריים, והסמארטפונים בפרט. בראיון וידאו שפורסם בבלוג נוקיה הרשמי, מדברת הסמנכ"לית ומנהלת מחלקת הסמארטפונים של החברה ג'ו הארלו על שלבי ההתפתחות הבאים של התחום.

"מה שאפשר לראות באופק זה דברים שישפרו את השירותים שאנחנו מציעים. מציאות מתוגברת (augmented reality), למשל, יכולה לשפר את שירותי המפות של המכשיר", אומרת הארלו כשהיא מתייחסת ליישומים שמשלבים בין צילומים ומפות לבין שכבות מידע שונות. כך, למשל, כבר היום אפשר למצוא לאנדרואיד ואייפון יישום בשם Layar, שמציג וידאו ממצלמת הטלפון ועליו שכבות מידע כמו מיקום בתי עסק והמרחק עד אליהם. "אפשר לראות איך טכנולוגיות מסוג זה הופכות את השימוש לחוויה נהדרת לצרכנים" אמרה הרלו.

עוד מדברת הסמנכ"לית בראיון על טכנולוגיית תלת-מימד. "על זה כולם מדברים היום. אני חושבת שלטלפונים הניידים יש את ההזדמנות להיות הראשונים שמיישמים את התלת-מימד. מבחינת תוכן, דוגמת משחקים, יש כאן פוטנציאל לשיפור חוויית המשתמש, במיוחד לצעירים".

נוקיה לא הוציאה הצהרות משמעותיות בתערוכת הסלולר בברצלונה. החברה לא הפעילה דוכן בתערוכה, ורק ערכה מסיבת עיתונאים סמלית, בה לא הוצגו מכשירים חדשים. עם זאת, הודיעה נוקיה על שיתוף פעולה עם אינטל שיניב פלטפורמה חדשה בשם Meego.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully