וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמי שכירות לחווה?

23.2.2010 / 11:15

האם בקרוב יצטרכו הזורעים והקוצרים בפארמוויל להתחיל לשלם עבור השימוש במשחק?

האם משחק הרשת המצליח פארמוויל עומד להתחיל לגבות תשלום על השימוש בו? אי-מייל שהופץ בין חובבי המשחק הודיע כי זינגה, החברה המפתחת את פארמוויל, עומדת לסגור אותו לקהל הרחב בסוף מרץ ולהתחיל לגבות 5.99 דולר לחודש עבור השימוש בו. הפיכת מודל ההכנסות מהמשחק לתשלום חודשי הייתה משפיעה על יותר מ-75 מיליון איש המשתמשים בו – כמות ההופכת את פארמוויל, העובד דרך הרשת החברתית פייסבוק, למשחק הרשת הפופולרי ביותר בעולם.

אתר farmvillefreak.com, המוקדש להתעסקות במשחק, פרסם את השמועה המדאיגה, שגרסה שבמסגרת השינוי יצא המשחק ממצב של בטא ויוסיף פיצ'רים והרחבות שונות לשחקנים המשלמים. השמועה התקבלה בספקנות, ובירור שנערך בעקבותיה גילה שאין בה אמת. נציג רשמי של זינגה אישר לאתר הטכנולוגיה CNET כי אין כל כוונה להתחיל ולגבות תשלום על השימוש בפארמוויל, ובכך נתן צפירת הרגעה לשחקנים המכורים.

כבר כיום מצליחה חברת זינגה להרוויח לא מעט כסף מפארמוויל ומשאר משחקי הרשת שהיא מפעילה. מודל ההכנסות של החברה מתבסס על מכירת כלי משחק דמיוניים (Virtual Goods) ועל שיתופי פעולה ופרסומות המופיעות במשחק. עם זאת, החברה ספגה ביקורת קשה לפני מספר חודשים, כשהתברר שכמה משיתופי הפעולה שלה הם עם חברות מפוקפקות הגורמות לגולשי המשחק להוציא את כספם בעורמה. זינגה הבטיחה אז לנתק את הקשרים עם גורמים אלו. החברה גייסה לאחרונה 180 מיליון דולר ממשקיעים, וייתכן כי היא מתכננת הנפקה בעתיד הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully