וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצה לפתוח אתר? תראה תעודת זהות

23.2.2010 / 16:16

סין ממשיכה להקשות על גולשי האינטרנט. כעת היא דורשת הזדהות מלאה מכל המקים אתר חדש

סין לא מסתפקת בצנזורת האינטרנט הקיימת. למרות הביקורת העולמית ההולכת וגוברת, בין השאר הודות לעימות עם גוגל, ממשיכה המדינה להקשות על תקשורת הרשת. כעת, כך מדווח ה-BBC, דורשת סין מכל המעוניין להקים אתר אינטרנט לקבל אישור מיוחד ולספק פרטים מזהים.

משרד הטכנולוגיה הסיני מסר כי הצעדים החדשים נועדו להקשות על המעוניינים להקים אתרים פורנוגרפיים. רשויות סין קיימו כבר מספר מתקפות וקמפיינים כנגד פורנוגרפיה מקוונת, והממשלה הצהירה כי אלפי אנשים נעצרו בגין עילה זו בשנה שעברה. כעת ייאלצו בעלי האתרים הסינים להגיש תעודות זהות ותמונות של עצמם, וכן לפגוש רגולטורים, לפני שתאושר הקמת האתר.

האופוזיציונרים למהלך זה טוענים כי חששה של הממשלה נובע פחות מפורנוגרפיה ויותר מהעובדה שלמרות המגבלות הרבות, נשארה סביבת האינטרנט הסינית חיה ותוססת, והיא אף כוללת אתרים שנועדו למתוח ביקורת על הממשל ולהביכו. כדי לעקוף את המכשלות שמטילה הממשלה בוחרים מנהלי אתרים רבים לרשום את אתריהם במדינות זרות.

בדצמבר 2009 אולץ ארגון מרשם הדומיינים הסיני להקפיא את ההרשמה לדומיינים חדשים, לאחר שהרשויות טענו שלא חסם כראוי פתיחתם של אתרים פורנוגרפיים. הקפאה זו הסתיימה רק לאחרונה.

  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully