וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי ציפורים במכה אחת: יאהו תשלב את טוויטר באתריה

24.2.2010 / 12:15

גולשי יאהו יוכלו לגשת לחשבון הטוויטר שלהם ולפרסם בו הודעות, ישירות מעמוד הבית של יאהו

יאהו עומדת להכריז הערב (21:00, זמן ארה"ב) על שיתוף פעולה חדש עם שירות המיקרו-בלוגינג טוויטר. במסגרת השת"פ ישולב השירות באתרי יאהו השונים, כולל בעמוד הבית שלה. גולשי יאהו יוכלו לגשת ל-Feed הטוויטר שלהם ישירות מאתר יאהו ולשלוח דרכו ציוצים. יאהו מצהירה כי בנוסף לכך יציגו כל ערוציה – כולל חדשות, כלכלה, בידור וספורט - "עדכוני זמן אמת של טוויטר", וכן שהיא תוסיף תוצאות חיפוש מטוויטר למנוע החיפוש שלה.

התוספת הזאת לאתרי יאהו באה כחצי שנה לאחר שהכריזה החברה על עיצוב חדש לעמוד הבית שלה. עיצוב זה כולל פחות קידום והפניות לכלים השונים של יאהו ויותר פיצ'רים שכיחים בהם משתמשים הגולשים, גם אם אינם קשורים לחברה. למעשה מתייחסת לעצמה יאהו כיום כסוג של פלטפורמה דרכה יכולים הגולשים לגשת לשירותי הרשת הפופולריים, גם אם אלו לא שייכים לה. שילובה של טוויטר ביאהו מתחבר עם המגמה הקיימת, שמטרתה להעלות את כמות הגולשים באתר ואת משך הזמן שהם מבלים בו, גם אם זה על חשבון קידום שירותיה של יאהו.

יאהו רואה בעסקה עם טוויטר חלק מרכזי ב"אסטרטגיה החברתית" שלה, ופרשנים מעריכים כי שיתוף פעולה זה, לצד אלו שכבר קיימים, מקטין את הסיכוי שהחברה תקנה רשת חברתית, למרות שבשנה שעברה דובר בנושא. עוד סוגיה שעולה משיתוף הפעולה החדש היא גורלו של שירות Yahoo! Meme שהשיקה החברה בספטמבר 2009 במטרה להתחרות בטוויטר – דבר שלא עלה בידה, שכן השירות לא הצליח להגיע למאסה רצינית של משתמשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully