וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמש בחלונות מובייל? נו סקייפ פור יו!

25.2.2010 / 16:58

בצעד תמוה הסירה סקייפ את האפליקציה שלה מהחנות של Windows Mobile. "היא לא מציעה את חווית הסקייפ הטובה ביותר", נימקה

מחזיקי מכשירים סלולריים הפועלים על מערכת ההפעלה Windows Mobile שחפצים להוריד את אפליקציית סקייפ למכשיר – לא יכולים לעשות זאת עוד. בהודעה רשמית שפרסמה החברה היא מעדכנת כי הורידה מחנות האפליקציות את "סקייפ לחלונות" ו"סקייפ לייט", המאפשרות שיחות טלפון חינמיות על גבי הרשת. הסיבה שניתנה להורדה היא כי סקייפ מעוניינת "להציע למשתמשים חוויית מובייל משופרת", בדומה לאפליקציות המקבילות לאייפון ולסימביאן. "אנו חשים כי הגרסאות הקיימות לא מציעות למשתמשים את חוויית הסקייפ הטובה ביותר האפשרית", נימקה החברה את ההחלטה.

המניעים להחלטה המוזרה מעוררים תמיהה, מכיוון שמשיכתה של אפליקציה קיימת היא צעד נדיר, וגם מכיוון שהחברה לא הצהירה על מועד לשחרור גרסה חלופית ומשופרת. ייתכן כי בסקייפ משקיעים עכשיו את מירב האנרגיות בבניית גרסה למערכת ההפעלה הסלולרית המבוססת על חלונות 7, אך זו צפויה לצאת לשוק עוד חצי שנה לכל הפחות – מה שישאיר משתמשי Windows קיימים ללא כל פתרון חלופי בזמן הקרוב. הבלוג הטכנולוגי BGR מעלה אפשרות, אותה הוא מכנה "תיאוריית קונספירציה", לפיה ייתכן והחברה הסירה את האפליקציה עקב הסכם עם החברה הסלולרית Verizon Wireless, שבודאי מעדיפה שהלקוחות ישתמשו בזמן האויר שהיא מציעה במקום לדבר חינם דרך סקייפ.

מי שכבר הוריד את סקייפ לחלונות יוכל להשתמש בה כרגיל, ולמעשה ב-BGR אף מגלים כי עדיין קיים לינק המאפשר את הורדת התוכנה. "כשסקייפ תגלה אותו ייתכן שהוא יוסר", מזהירים באתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully