וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט תוקפת את גוגל

באחד הבלוגים הרשמיים של מיקרוסופט, תקף בכיר במחלקה המשפטית של החברה את גוגל ורמז לאי-חוקיות מעשיה

מיקרוסופט מורידה את הכפפות במלחמתה עם גוגל, מאשימה אותה ישירות בהתנהגות עסקית פסולה. סמנכ"ל החברה דייב היינר, שהינו סגן מנהל המחלקה המשפטית של מיקרוסופט, פרסם באחד הבלוגים של החברה פוסט בו הוא מסביר למה גוגל איננה מתחרה בצורה הוגנת.


היינר אמנם מודה בכך ש"מיקרוסופט תהיה אחת החברות הראשונות לטעון כי אין להעניש חברות מצליחות רק כי הן מצליחות", אך טוען כי במיקרוסופט מודאגים מ"עסקאות גוגל שיוצרות בלעדיות בשותפויות עסקיות ובנושאי תוכן (לדוגמה, Google Books)...ובכך מונעות תחרות רחבה". היינר לא מאשים את גוגל ישירות במעשים בלתי-חוקיים שנועדו למנוע תחרות, וטוען כי רשויות החוק תדרשנה לשאלת החוקיות של מעשים אלה, אך הוא מודה כי אנשי מיקרוסופט שוחחו בנושא גוגל עם משרד המשפטים האמריקאי והנציבות האירופאית, וסיפרו להם את מה שהם יודעים על המדיניות העסקית של המתחרה.

השבוע החלה הנציבות האירופאית לחקור את גוגל לאחר קבלת תלונות על תחרות בלתי הוגנת, כשאחד המתלוננים הבולטים הוא אתר השייך למיקרוסופט, כשבארצות הברית מתנהל כרגע משפט בו יוחלט האם לאשר לגוגל לבנות את הספריה הוירטואלית הגדולה בעולם תוך שימוש במדיניות תמלוגים שנויה במחלוקת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully