וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציוץ חדש

28.2.2010 / 11:46

האם יוצאת טוויטר מהקיפאון ומתכננת להוסיף פיצ'רים חדשים ושווים לממשק שלה? מפתח מהחברה מגלה שכן

בעוד שהרשת החברתית פייסבוק מתעדכנת ומשנה את עצמה חדשות לבקרים, נדמה שהמתחרה הקטנה והשובבה טוויטר קופאת על השמרים. ממשק השירות ב-twitter.com מעודכן לעתים נדירות בתוספות ופיצ'רים חדשים. בשנה שעברה הוסיפה החברה שני אלמנטים חדשים: האפשרות לעשות ReTweet בלחיצת כפתור (במקום הדרך הידנית בה עשו זאת המצייצים עד אז) והאפשרות להגדיר רשימות משתמשים לפי קטגוריות (פיצ'ר שלא ממש הצליח לתפוס).

ייתכן שהקיפאון הטוויטרי הוא אחת הסיבות בגינן רבים ממשתמשי השירות כלל לא משתמשים בו ישירות כדי לצייץ, אלא מעדיפים שירותי צד-שלישי שמספקים, לעתים, ממשקים נוחים יותר ובעלי אפשרויות שאין בממשק המקורי. למעשה, יותר מחצי ממשתמשי טוויטר לא עושים זאת דרך עמוד הבית של השירות. אך כעת ייתכן וישתנו דברים, שכן מפתח מטוויטר הודיע כי החברה עובדת על פיתוחים חדשים כה משמעותיים ש"כשתראו אותם בקרוב, כבר לא תרצו להשתמש בתוכנת צד-שלישי". מהנדס החברה אלקס פיין צייץ מסר זה בחשבונו, וגרר מיד שורה של השארות. הבלוג הטכנולוגי טק קראנץ', למשל, תוהה אם מדובר בהוספת שירותים מבוססי מיקום, ואף ממליץ לטוויטר לשפר את אלמנט החיפוש ולהוסיף לו עוד אפשרויות.

עם זאת, מזהיר הבלוג ממצב בו השירות יהפוך למורכב ועמוס מדי. "טוויטר חייבת להיזהר לא לעשות את הדברים ליותר מדי מסובכים. ליבת טוויטר תמיד הייתה פשטות. אם מתחילים להוסיף פיצ'רים – זה יכול להיעלם במהירות. אך אפשר גם להיות אופטימיים, שכן החברה גייסה לאחרונה מומחה ממשק שעבד קודם לכן ברשת החברתית העסקית LinkedIn, ונודע ביכולותיו. כך שייתכן ש-2010 תסמן את סוף קיפאון הפיתוח בטוויטר, ותחזיר את השירות בחזרה למסלול, לאחר שיש הטוענים שהחל לדאוך אט-אט.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully