וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומרים yes ל-VOD

חברת הלווין yes השיקה את שירות ה-VOD שלה, שיפעל על גבי רשת האינטרנט הקיימת בבית הלקוח

יח"צ - חד פעמי

גם ליס יש VOD. חברת הלווין Yes השיקה היום את YesMaxTotal – ממיר HD שכולל אפשרות הקלטה ו-VOD (מנגנון צפיה על פי דרישה בתוכן, שהיה עד כה קיים רק בחברת הכבלים). מנכ"ל החברה רון אילון אמר באירוע ההשקה כי מדובר בחווית תוכן חדשה ללקוחות, שעושה שימוש בפתרון IPTV – העברת אות טלוויזיוני באמצעות רשת האינטרנט.

הממיר החדש פועל על גבי תשתית האינטרנט הקיימת של הלקוח, זאת כיוון שבניגוד ל-HOT, ל-yes אין אפשרות לשדר תוכן דרך התשתית שלה. היצע ה-VOD יכלול, בין השאר, גם תכני HD. הדרישה המינימלית ללקוח היא קו אינטרנט במהירות של 2.5 מגהביט, וביס מבטיחים שתוך צפיה בתוכן VOD ניתן יהיה לגלוש בצורה טובה. תוכן SD נדחס לכ-1.5 מגהביט, ותוכן HD נדחס ל-4 מגהביט.

ב-VOD של חברת הלווין יהיו 5,000 תכנים בעת ההשקה, ובחברה מקווים להוסיף מאות תוכניות חדשות מדי חודש. תוכניות ה-HD תשודרנה ברזולוציית 1080i.


מחירי ממיר החדש הם כדלקמן:

ללקוחות חדשים מציעה יס את מסלולי Choice ו-Top. הראשון כולל חבילת בסיס, חבילת סרטים, 3 חבילות נוספות, ממיר חדש, 9 ערוצי HD ו-VOD ב-239 ש"ח בחודש. המסלול השני יקר יותר ב-16 שקלים, אך כולל 12 חבילות תוכן במקום 3.

ללקוחות קיימים, ממיר yesMaxTOTAL, יחד עם 9 ערוצי HD ו-VOD יוצע ב-49 ש"ח בחודש. נוסף על כך, ניתן יהיה לשדרג את ה-yesMAX הישן לממיר החדש בתוספת של 24.90 ש"ח בחודש, בהתחייבות ל-36 חודשים, כשדמי ההתקנה החד-פעמיים הם 199 ש"ח.

לקוחות שקנו את yesMaxHD יוכלו לקבל את ה-VOD ב-9.90 ש"ח בחודש, כשתשלום זה יוחזר להם בזיכוי תוכן.


צילום: עוז מרון.
עריכה: ענת ברק.

  • עוד באותו נושא:
  • yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully