וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגוגל תלך לחפש

3.3.2010 / 11:58

מנכ”ל מיקרוסופט: התוכנית של בינג היא להשתפר ולהתקדם לאט. אין דדליין לכיבוש הפסגה מידי גוגל

"להגיד שבינג יכול להיות מספר 1 בשוק החיפוש האמריקאי נשמע שחצני. להגיד שלא – נשמע כאילו אתה שמח להיות מספר 2, כך שהתשובה היא כן, זו השאיפה". את הדברים האלו אמר מנכ"ל מיקרוסופט סטיב באלמר, בראיון לדני סאליבן מהאתר Search Engine Land, המסקר את תעשיית החיפוש. באלמר ציין שאין תאריך יעד מוגדר לכיבוש פסגת החיפוש, ולמעשה זה יכול לקרות גם עוד יותר מעשור. "זה יכול לקרות בעשור הנוכחי לחיי, או בזה הבא. כרגע, אנחנו ממשיכים לשפר את תוצאות החיפוש, להתרחב למדינות נוספות ולשמור שפרסום לא יתערבב עם תוצאות החיפוש. המטרה של מחר היא לעלות עוד קצת, ופשוט להמשיך לעבוד ולעבוד", אמר באלמר, שציין שהוא מקווה שילדיו ימשיכו להשתמש בבינג גם בעוד 30, 40 ואפילו 50 שנה.

לפחות כרגע נראה שהתוכנית הזאת עובדת בצורה סבירה. בינג עלתה מ-8.4% ביוני 2009 ל-11.3% בינואר 2010. אך גם שיפורים מסוג זה עדיין לא מקרבים ממש את מיקרוסופט לאזורי גוגל, השולטת היטב עם נתח של 65% מהשוק האמריקאי. "גוגל מרוויחה מכך שהיא הייתה הראשונה שעשתה את זה נכון. אנחנו התחלנו רק אחרי זה", ציין באלמר. העסקה שנחתמה עם יאהו תיתן לו עזרה בצמצום הפער הזה. כשהיא תצא לדרך ובינג יתפקד כמנוע החיפוש של יאהו, יקפוץ נתח השוק שלו לאזורי ה-30%. גם אפליקציית הבינג לאייפון עושה עבודה טובה, מעיד מנכ"ל מיקרוסופט: החברה רואה יותר חיפושים מסלולר ממה שחשבה שתראה, ומסתכלת עליו כעל פוטנציאל משמעותי להגדלת נתח השוק.

"בינג צריכה להבין טוב יותר את כוונת המחפשים ואת מבנה המידע. צריכה להיות אפשרות להזין שאילתא ולקבל בחזרה גיליון מידע המלא באינפורמציה שהמשתמש חיפש. היום אפשר למצוא הכל בצורת לינק כחול, לינק כחול ועוד לינק כחול. אני רוצה שכל המידע הזה יורכב יחד עבורי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully