וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל שולחת את המחשב השולחני הביתה

4.3.2010 / 16:53

בכיר בגוגל מצהיר כי הסמארטפונים יחליפו את הדסקטופים תוך מספר שנים, וחושף את גישתה של החברה לניסיונות כושלים

תוך כשלוש שנים יסיימו המחשבים השולחניים את תפקידם כמסך העיקרי של המשתמש ויעבירו אותו למכשירים הסלולריים. כך, לפחות, מאמינים בגוגל. בנאום שנשא בועידת Digital Landscape שנערכה באירלנד, אמר ג'ון הרליהי, סגן נשיא בגוגל והאחראי על השוק האירופאי, שהסמארטפונים מסייעים לגוגל במשימתה להפוך את המידע לאוניברסאלי.

"מחשוב הענן יאפשר לכל מכשיר נייד להריץ אפליקציות. תוך שלוש שנים מחשבים שולחניים יהיו לא רלוונטיים. ביפן, רוב המחקר כיום נעשה בעזרת סמארטפונים", אמר הרליהי לקהל מאזיניו. "מכשירים ניידים עושים את המידע לנגיש יותר. מכיוון שיש יותר ויותר מידע - החיפוש הופך ליותר ויותר חשוב. זה ייצור הזדמנויות חדשות ליזמים לייצר מודל עסקי חדש – הימצאות בכל מקום כעת, הכנסות אחר כך".

הרליהי התייחס גם לאפשרות שיצוצו מתחרים חדשים שיערערו את מעמדה של גוגל. "הפחד הוא שיגיעו הסרגיי (ברין) ולארי (פייג') הבאים, עם טכנולוגיה משבשת חדשה שתחסל את הצורך בגוגל. זה מדרבן אותנו לספק את התמורה האיכותית ביותר בתמורה להשקעה של המפרסמים, זאת בתוך שותפות פתוחה ושקופה שמשתלמת עבורם. יש הזדמנות עצומה ליזמים לחסל את הצורך בגוגל, וזה האתגר שלנו לא לתת לזה לקרות". הבכיר בגוגל גילה גם כי החברה לא נבהלת מכשלונות. "אנחנו חוגגים כשלון. אנחנו חפצים בפידבק בכל הזדמנות ולפיו אנחנו מכוונים מחדש את המוצר או הורגים אותו. אנחנו לומדים מהחלטות רעות. אם משהו לא טוב – אנחנו הורגים אותו במהירות האפשרית, ומעבירים את העובדים עליו לפרויקטים אחרים במהירות האפשרית".

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully