וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

iPad: עכשיו עם תאריך

חברת אפל הכריזה כי תחל לשווק את ה-iPad בארה"ב ב-3 באפריל, והזמנה מוקדמת תפתח ב-12 במרץ

אפל תחל למכור את ה-iPad ב-3 באפריל. חברת המחשוב הודיעה היום כי מחשב הלוח עליו הכריזה בסוף ינואר יגיע ב-3 באפריל לחנויות ארצות הברית בגרסה בעלת קישוריות Wifi. כשגרסה בעלת קישוריות סלולרית תגיע לחנויות ארה"ב בסוף אפריל. כמו כן, בסוף אפריל תגענה שתי הגרסאות לחנויות אוסטרליה, קנדה, צרפת, גרמניה, איטליה, יפן, ספרד, שוויץ ובריטניה. באפל מבטיחים להביא את המכשיר למדינות נוספות בהמשך השנה, אך טרם ידוע באילו מדינות מדובר.


בהודעתה, אישרה אפל שוב את מחירי המכשירים. דגמי ה-Wifi יעלו 499$, 599$ ו-699$ בהתאם לגודל שטח האחסון (16, 32 או 64 גיגהבייט), כשגרסות ה-3G יעלו 130 דולר יותר, ומחיריהן יעמדו על 629, 729 ו-829 דולרים. יש לזכור שמדובר במחיר אמריקאי, ובאפל מבטיחים לחשוף את המחירים הבינלאומיים של המכשיר במהלך חודש אפריל.


החל מיום שישי, ה-12 במרץ, יוכלו לקוחות בארה"ב להזמין את ה-iPad – הן בגרסת ה-Wifi והן בגרסת ה-3G שלו, מאתר האינטרנט של החברה, כשבאפשרותם לבקש שישלחו להם אותו או לבקש איסוף עצמי מחנות של אפל ב-3 באפריל.


ה-iPad הינו מחשב לוח המבוסס על מערכת ההפעלה של אייפון, אותו אפל משווקת כפתרון האידאלי ליישומי רשת. כמו כן, בחברה חתמו על הסכמים עם הוצאות הספרים הגדולות בארה"ב, במטרה להיכנס לנישת הספרים האלקטרוניים, זאת למרות של-iPad אין מסך דיו אלקטרוני האופיני למרבית המכשירים בתחום.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully