וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-E-book העברי ה(כמעט) ראשון

ניופאן, סטימצקי וידיעות אחרונות הכריזו על שיתוף פעולה להבאת ספרים אלקטרוניים לישראל. המכשיר הראשון יושק בקרוב

ניופאן, סטימצקי וידיעות אחרונות מזמינות אתכם לקרוא ספר דיגיטלי. ניופאן הכריזה היום כי היא עובדת עם סטימצקי וידיעות להבאת ספרים אלקטרוניים לישראל ויצירת מערך שיווק של גרסאות דיגיטליות לספרי ההוצאות הגדולות במדינה. על פי ההודעה, ניופאן וסטימצקי תקנה בקרוב את המכשיר הראשון שלהן, בעל מסך e-ink בגודל 6 אינץ', עם זיהוי מגע ותמיכה ב-Wifi. יחד עם הספר יושק גם אתר שיכיל בשלב הראשון מאות כותרים של הוצאות ישראליות. את הצד הטכנולוגי במיזם מבצעת חברת ידיעות טכנולוגיות.

מחיר המכשיר והיצרן שלו טרם נחשפו, כשבהודעה לעיתונות נכתב כי "משתמשי הספר האלקטרוני בשלב זה יהיו קהלים מוגדרים במסגרת פיילוט רחב שבסופו ובהתאם לאבחונו ישווק גם לקהל הרחב בישראל". בינואר האחרון נחשף בוואלה! TECH כי ניופאן עובדת על גיורו של הספר האלקטרוני Alex מבית Spring Technologies, אשר מופעל באמצעות מערכת ההפעלה אנדרואיד וכולל מסך מגע צבעוני מתחת למסך ה-E-Ink המונוכרומטי. לא מדובר במכשיר אליו מתייחס הפיילוט, אלא ככל הנראה לאחד הדורות הבאים.

לא הראשונים, אבל הגדולים ביותר

ההכרזה של ניופאן על שיתוף הפעולה עם סטימצקי וידיעות איננה הנסיון הראשון להביא ספר אלקטרוני לישראל, אך מדובר בפעם הראשונה בה שלוש חברות גדולות מנסות את כוחן בתחום הזה, תוך שיתוף פעולה עם הוצאות ספרים מקומיות. עד כה, שוק הספרים האלקטרוניים בישראל היה שייך לחברות קטנות. חברת ג'טרקום הייתה הראשונה שפיתחה ממשק עברי לספר אלקטרוני והחלה לשווק אותו בישראל (Pocketbook), זאת ללא רשת תוכן כלשהי, וגם eSlick של חברת Foxit משווק כיום בישראל עם תמיכה חלקית בעברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully