וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין כניסה לאפליקציות גרועות

8.3.2010 / 14:47

אפל מגבירה את מגמת סינון האפליקציות. כעת היא פוסלת אפליקציות גנריות ופשוטות מדי

אפל ממשיכה להגביר את מגמת הסינון בחנות האפליקציות שלה. לאחר שהחלה לאחרונה לפסול אפליקציות בעל תוכן מיני, כעת פוסלת החברה גם אפליקציות שהן גנריות מדי לטעמה. הבלוג הטכנולוגי טק-קראנץ' מדווח כי אפליקציות הבנויות על תבנית קבועה ופשוטה (Template) כבר לא מצליחות להיכנס בשעריה של אפל. קיימים כיום מספר שירותי בניית אפליקציות המציעים למפתחים להשתמש בתבניות שהם מפתחים וליצוק לתוכן את התוכן הספציפי, ונראה שאפל רואה בהן מאמץ חלקי מדי. החברה לא מעוניינת באפליקציות דלות ולא מתוחכמות מספיק, ולאחרונה אף החלה לפסול כאלו. בתחילת החודש נודע כי החברה פסלה אפליקציה שכל ייעודה הוא להשמיע קול של ברווז, מכיוון שהיא "מכילה פונקציונליות מינמלית ולא תהיה הולמת עבור ה-AppStore". לעומת זאת, תוכנה אחרת שייעודה הוא להשמיע קול של נפיחה אושרה בעבר, והיא מהאפליקציות המורדות ביותר אי פעם מהחנות.

אפל החלה לפנות למפתחי אפליקציות פשוטות ולהציע להם דרכי פעולה לשמירת האפליקציות שלהם במאגר. בין ההצעות: הכנסת פיצ'רים נוספים לתוכנה, אופציה של עדכונים וגישה גם במצב אוף-ליין. מייסדי Appmakr, חברה הבונה אפליקציות, דיווחו כי תהליך העבודה עם אפל היה חיובי, בסך הכל, אך מפתחים אחרים חלקו עם טק-קראנץ' חוויות שונות. אריק ליטמן, מנכ"ל חברת הפרסום לסלולר Medialets מעריך שהסיבה לגישה החדשה היא רצון לשליטה הדוקה יותר על חווית הלקוח ושיפורה. "אפל רוצה שאפליקציות אייפון יהיו עליונות לאפליקציות אינטרנטיות, מכיוון שהן מהוות אלמנט מהותי בהעדפת האייפון על פני סמארטפונים אחרים. אפליקציות פשוטות מדי מעבירות מסר שסביבת העבודה של האייפון אינה כה מיוחדת". ליטמן מעריך שהאתגר של מפתחי האפליקציות כעת הוא לייצר אפליקציות אטרקטיביות יותר, ומרובות פיצ'רים. "לטוב ולרע, אפל תבחן כעת ביתר פירוט אפליקציות הבנויות על תבניות מאשר אלו של מפתחים עצמאיים", אמר.

לפני כשבועיים נודע כי אפל החלה להחמיר את מדיניותה בנוגע לתכנים מיניים בחנותה, ושהסירה אלפי אפליקציות שלא התאימו לקוד הצניעות החדש. הצעד גרר ביקורת רבה על החברה והערכות שונות לגבי הסיבה שהובילה אליו. אחת מהן היא הרצון להפוך את מחשב הלוח אייפד שצפוי לצאת בתחילת אפריל לנקי מספיק לצורך הכנסה לבתי-ספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully