וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשלם מיליונים עבור סקס

9.3.2010 / 12:16

הדומיין sex.com עומד להיות מוצע במכירה פומבית. אם יש לכם מעל ל-14 מיליון דולר - הוא יכול להיות שלכם

הדומיין sex.com עבר כל-כך הרבה אירועים ותהפוכות, שאפילו כבר כתבו עליו ספר. רבים רוצים את הדומיין השווה מיליונים, שיש המגדירים אותו כמבוקש ביותר באינטרנט. כעת יש הזדמנות לעשות משהו בעניין. ב-18 במרץ תתקיים מכירה פומבית של הדומיין הנחשק, שבפעם האחרונה שנמכר שולם תמורתו סכום של 14 מיליון דולר.

ההערכות הן כי בשלב מסוים הרוויח האתר שישב בדומיין זה כ-15,000 דולר מידי יום. המכירה תתחיל בסכום הצנוע של מיליון דולר, אך סביר להניח שתסתיים רחוק משם בהרבה. כאשר נרכש sex.com ב-2006 מגרי קרמן, מייסד אתר ההיכרויות match.com שרכש את הכתובת ב-1994, הצהירה החברה הקונה Escom LLC שמדובר ב"אחת מרכישות הדומיין המשמעותיות ביותר אי פעם". כיאה לדומיין שהבלאגן סביבו לעולם אינו נגמר, מסתבר כי החברה הקונה השתמשה במימון של חברה אחרת, וכעת, לאחר שכשלה בהחזרת סכום ההלוואה במלואו – הדומיין מעוקל מידה ומוצע למכירה מחדש. כיום מכיל האתר sex.com מספר הפניות לאתרי סקס חיצוניים ואין בו תוכן משל עצמו.

מכירות דומיינים פשוטים וגנריים נחשבות להזדמנות פז עבור יזמים. מכירה פומבית על הדומיין pizza.com הסתיימה ב-2008 בסכום של 2.5 מיליון דולר. הדומיין business.com נמכר בעבר ביותר מ-7 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully