וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקדמים לאט לחיבור המהיר

9.3.2010 / 14:49

בכיר באינטל מעריך כי חיבור ה-USB 3.0 יהפוך לסטנדרט רק עם צאת חלונות 8. שנתיים-שלוש וזה אצלכם

הדור הבא של חיבור ה-USB, הלו הוא ה-USB 3.0, צפוי להיטמע בשוק רק בעוד כשנתיים. כך לפחות מאמין נציג של אינטל. בועידת CeBIT שנערכה בגרמניה אמר סטיב פטרסון מאינטל כי להערכתו דור ה-USB הבא ייכנס למיינסטרים רק לאחר שישולב במערכת ההפעלה חלונות 8. זאת למרות שכבר כיום קיימים מוצרים העובדים בתקן זה.

מיקרוסופט הוציאה את חלונות 7 באוקטובר 2009, והגרסה הבאה צפויה לצאת בסוף 2011, אם לא רק ב-2012. כיום עובדת אינטל עם מיקרוסופט כדי ש-USB 3.0 יהיה תקן החיבור הסטנדרטי של מערכת ההפעלה הבאה שלה. אבל מה עם מי שקנה לאחרונה את חלונות 7? ההערכות הן כי חבילת השירות (Service Pack) הראשונה של מערכת ההפעלה תכלול גם עדכון לתמיכה ב-USB 3.0. לאחר שתצא החבילה, היא תותקן אוטומטית בכל מערכת מחשב חדשה שתימכר, ובכך תהפוך לזמינה לכל לקוח חדש, ולא רק למי שטרח להתקין את השדרוג. למרות זאת, סטיב פטרסון מעריך כי בשנים הקרובות רק מובילים טכנולוגיים יעשו שימוש פעיל בתקן החדש.

USB 3.0 הוא שדרוג משמעותי מגרסה 2.0 הקיימת. בעוד שגרסה 2 יכולה להגיד למהירות מקסימלית של 480 מגה-בייט לשניה, גרסה 3 יכולה להגיע בתנאים אופטימיליית עד ל-5 ג'יגה-בייט לשניה.

  • עוד באותו נושא:
  • usb
  • usb 3.0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully