וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עונת הדיג בטוויטר

10.3.2010 / 12:25

טוויטר משיקה פיצ'ר חדש שאמור לחסום מתקפות פישינג, וירוסים וספאם. בין הכלים: שירות קיצור כתובות חדש

מתקפות הפישינג החוזרות והלינקים הערמומיים המפיצים וירוסים בשירות המיקרו-בלוגינג טוויטר עושות את שלהן: החברה הודיעה אמש (ג') כי היא משיקה פיצ'ר אנטי-פישינג שיאפשר לה לבדוק את הלינקים המופצים בשירותיה ולוודא שלא מדובר בלינקים זדוניים. חלק מהשירות החדש יערב שירות קיצור כתובות חדש מבית טוויטר עצמה, בשם twt.tl.

בבלוג הרשמי של טוויטר כתבה האחראית על הבטיחות בחברה דל הארווי כי השירות החדש יהווה מכה קשה למזיקים. "על ידי העברת כל הלינקים דרך השירות החדש נבדוק ונמנע הפצת לינקים זדוניים ברחבי טוויטר. אפילו אם לינק כזה כבר נשלח ומישהו מקליק עליו – נוכל לוודא שלא ייגרם נזק". מכיוון שרוב ההתקפות בטוויטר מתקיימות מול תיבת ההודעות הפרטיות (DM), זה המקום בו ריכזה החברה את מאמציה. "רוב הזמן לא תשימו לב לכך, מכיוון שהפיצ'ר יעבוד מאחורי הקלעים, אך ייתכן שתבחינו בלינקים שיוסבו לכתבות twt.tl במסרים פרטיים והודעות מייל", כתבה הארווי.

ב-2009 סבל טוויטר משורה של התקפות ספאם, תולעי רשת וגניבת חשבונות. חברה המספקת כלי תמיכה לטוויטר גילתה כי זיהתה כ-600 התקפות שונות. רק לאחרונה חווה השירות מתקפת פיישינג נוספת, בה מסר פרטי הוביל לעמוד שהתחזה לשער הכניסה לטוויטר ושאב פרטי התחברות של המשתמשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully