וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנדרואיד שועט קדימה

11.3.2010 / 11:33

דו"ח חדש מגלה כי נתח השוק של מערכת ההפעלה הסלולרית מבית גוגל צומח במהירות. מיקרוסופט, לעומת זאת, הולכת ומאבדת קרקע

מערכת ההפעלה הסלולרית אנדרואיד מבית גוגל הולכת ומתפשטת. דו"ח חדש של חברת המחקר קומסקור מגלה כי למרות שאנדרואיד עדיין רחוקה מלהוביל את שוק הסמארטפונים, קצב הגדילה שלה גבוה מאוד, הרבה מעבר לזה של מתחרותיה. הדו"ח סוקר את הנתונים בשוק מאוקטובר 2009 עד לינואר 2010, ומגלה שבתקופה זו קפצה אנדרואיד מנתח שוק של 2.8% ל-7.1%. זאת בעוד שהאייפון של אפל צמח רק ב0.3% והבלקברי של RIM עלה קלות מ-41.3% ל-43%. השחקנים האחרים – מיקרוסופט ופאלם, ירדו ב-4% וב-2.1% בהתאמה.

"זוהי אינדיקציה עצומה למומנטום של אנדרואיד. יש לשים לב כמה עלובות תוצאותיה של מיקרוסופט, איך שפאלם הולכת ונעצרת וכמה מינורי השיפור בתוצאותיהן של RIM ואפל. בהשוואה אליהן – מהירות הגדילה של אנדרואיד מעלה גיחוך (לגבי המתחרות)", נכתב באתר phandroid.com המסקר את מערכת ההפעלה הסלולרית של גוגל.

"אני מצפה שהמגמה הזאת תמשיך עם מעט מאוד שינוי עד סוף 2010", כתב קווין טופל באתר הטכנולוגי JK On The Run. "סביר להניח שהצמיחה של אפל תזורז כשיצא דגם האייפון החדש והמומנטום של אנדרואיד ימשיך ככל שיותר יצרנים ישתמשו בפלטפורמה הזאת". טופל חוזה שמיקרוסופט תמשיך להפסיד חלקים מהשוק, אך תחזור למשחק עם השקתו של Windows Phone 7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully