וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באזז מוריד את הווליום

14.3.2010 / 11:52

גוגל מעדכנת את שירות באזז ומאפשרת למשתמשים לבחור שלא לקבל עדכונים ממנו בתיבת הג'ימייל שלהם

כאשר הושק שירות באזז של גוגל, רוב הטענות כלפיו נגעו לענייני אבטחת הפרטיות. משתמשים רבים זעמו על החשיפה הפומבית של רשימת אנשי הקשר שלהם ועל הפריבילגיה שלקחה לעצמה גוגל להגדיר מראש רשימת עוקבים ונעקבים למשתמשיה. אך זה לא היה התחום היחיד בו לקה באזז בבעיות. משתמשי השירות גילו שכל פעולה הנוגעת לעדכונים שלהם בבאזז שולחת הודעת מייל לתיבת הג'ימייל שלהם. אמנם שירותי מדיה חברתית כפייסבוק וטוויטר מאפשרים גם הם קבלת עדכון במייל על כל אירוע הקשור לחשבון המשתמש – אך בהם אפשר גם לבטל אופציה זו. בגוגל באזז – לא.

עד עכשיו, לפחות. אמש (ש') הודיעה החברה כי היא מוסיפה לבאזז פיצ'ר חדש שיאפשר את שינוי הגדרות העדכונים במייל. "שמענו בקול רם וברור שתיבת המייל שלכם הפכה לרועשת. גם אנחנו מרגישים כך", כתב בבלוג החברה ברוס דיבלו, שהכריז על האופציה החדשה לשינוי ההגדרות. מעכשיו, כדי להימנע מעדכוני מייל על הקורה בשירות, ניתן להיכנס לטאב הבאזז בג'ימייל ושם לבחור אם לקבל הודעות במקרים של תגובות על עדכונים ששלח המשתמש, תגובות על תגובות שלו ותגובות בהן מזכירים אותו (כלומר: את שם המשתמש שלו בשירות).

בנוסף – כאשר תגיע הודעה מסוג זה לתיבת המייל, יצורף אליה הסבר על הסיבה לשליחתה, וכן אפשרות לבטל שליחת הודעות מסוג זה להבא. "אלו רק השינויים הראשונים שנועדו כדי לשלוט על הרעש בגוגל באזז", נכתב בבלוג של גוגל, והובטח כי עדכונים נוספים מסוג זה ייכנסו בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully