וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-3D של פנסוניק בדרך לישראל

יורוקום הביאה לארץ מסכי טלוויזיה של פנסוניק בעלי תמיכה בשידורי 3D, תחל לשווק אותם בעוד מספר חודשים

מערכת וואלה!

צילום: אבי כהן
עריכה: בת גולן

ה-3D הביתי כבר כאן. חברת יורוקום הציגה היום לעיתונאים את מכשירי הטלוויזיה הראשונים של פנסוניק שתומכים בשידורי 3D, ופירטה את תוכניות ההשקה בישראל.

המסכים ונגני הבלו-ריי הראשונים מבית פנסוניק שמאפשרים צפיה בחומרי תלת-מימד באמצעות משקפיים מיוחדות יגיעו לישראל כבר במהלך אוגוסט-ספטמבר, כשהמטרה היא לשווק אותם במחיר תחרותי. המחיר המדוייק טרם נחשף, אך מנכ"ל יורוקום תקשורת דיגיטלית, מוטי אלמליח, סיפר כי בארה"ב תעלה הערכה כ-3,000 דולרים.

בשלב ראשון, תייבא יורוקום שני מסכי פלזמה (לטענת אנשי החברה, מסכי פלזמה מותאמים טוב יותר לשידורי 3D איכותיים מאשר מסכי LCD), בגדלים של 50 ו-65 אינץ'. התוכן אותו יוכלו לצרוך המאמצים הראשונים של הטכנולוגיה בישראל לא יגיע מערוצי טלוויזיה - אלה טרם הודיעו על תוכניות לשידורי 3D - כי אם מנגני בלו-ריי מיוחדים. כמו כן, סוני כבר הודיעה כי תוסיף לקונסולת הפלייסטיישן 3 שלה את האפשרות לתמוך בשידורי תלת מימד במהלך 2010, זאת באמצעות עדכון תוכנה.

כמו כן, אמרו אנשי יורוקום כי הם מתכננים להקים מספר עמדות שתצגנה את משחקי המונדיאל ב-3D, זאת בדומה למהלך אותו עשתה החברה במהלך יורו 2008, בו הקימה עמדה אשר הציגה שידור HD של משחקי התחרות.

  • עוד באותו נושא:
  • יורוקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully