וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים בוק לפייסבוק

14.3.2010 / 15:19

רוצים את חשבון הפייסבוק שלכם בעותק קשיח? שירות חדש מציע לכרוך לספר את שורות הסטטוס הנבחרות

שלושה חודשים לאחר שחברת Boondoggle החלה להציע למשתמשי טוויטר להדפיס את הציוצים שלהם ולכרוך אותם בספר טוויטר אישי – מגיעה התוספת הפייסבוקית. כעת מציעה החברה שירות דומה עבור הרשת החברתית. בלחיצת מספר קליקים ותשלום של כמה עשרות דולרים – תוכלו להפוך את ה"בוק" בפייסבוק לדבר אמיתי.

Famebook, שמו של השירות, מתחבר לחשבונו של משתמש הפייסבוק ומאפשר לו לבחור מבין רשימת חבריו את אלו ששורות הסטטוס שלהם יופיעו בספר המודפס. ניתן להיות סלקטיבי, או פשוט לבחור את כל החברים הקיימים.

התוכנה שבונה את הספר בוחרת רנדומלית עדכונים ומדפיסה אחד בכל תחתית דף. ומה בשאר הדף? כלום. למעשה מדובר במחברת ריקה (עם כריכה רכה או קשה, לבחירתם) המעוטרת בשורות סטטוס. אין אפשרות להוסיף לספר עוד אלמנטים מפייסבוק – כמו, למשל, תמונות מאלבומי החברים, ובכלל נראה שלא אפשרית כל קוסטומיזציה שהיא.

עדיין נשמע לכם משתלם? קחו בחשבון שמדובר בשירות שאינו אידיאלי לדוברי שפות הנכתבות מימין לשמאל. אופציית ה-Preview שמציע האתר מראה כי סטטוסים בעברית יופיעו בספר הפוך. לכן מתאים השירות רק למי שחבריו נוהגים לעדכן באנגלית, או למי שלא מפריע לו לקרוא שורות כ"לכולם טוב בוקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully