וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק מציגה עלייה לצד ירידה

16.3.2010 / 16:31

פייסבוק אמנם עברה את גוגל כאתר הנצפה ביותר בארה"ב, אך נתונים עדכניים מראים על ירידה בתנועה אליה

לצד נתונים חדשים המעידים על כך שפייסבוק הצליחה לעבור את גוגל, המכשלה האחרונה בדרך להיותה האתר הפופולרי ביותר בארצות הברית, מתפרסמים היום נתונים נוספים המצביעים דווקא על ירידה בכניסות לרשת החברתית, וכן למתחרותיה. הגארדיין הבריטי מספר שחברת המדידה compete.com פרסמה נתונים לפיהם התנועה לפייסבוק ירדה בפברואר ב-4.32% וכי התנועה בטוויטר ירדה ב-9.63%. גם הרשת החברתית-עסקית LinkedIn צונחת (8.3%) ומיי-ספייס, כהרגלה, מספקת את הנתונים העגומים ביותר – עם ירידה של 11.5% במספר המבקרים הייחודיים.

אמש פורסם כי חברת המחקר HitWise פרסמה דו"ח לפיו כ-7% מכלל הגלישה ברשת בארצות הברית היא לפייסבוק, מעט יותר מהכניסה לגוגל – מה ששם את הרשת החברתית לראשונה בראש הטבלה. עם זאת, כאשר מחברים את גולשי אתרי התוכן של יאהו יחד עם גולשי שירות הדואר שלה – עוברת החברה את מתחריה וניצבת, למעשה, במקום הראשון.

בגארדיין מביעים תמיהה על נתוני הירידה של פייסבוק, ומציינים כי קיימים קשיים רבים למדוד נכון נתונים מסוג זה. בשירות טוויטר, למשל, משתמשים רבים דרך תוכנות צד-שלישי המותקנות במחשביהם ובטלפונים סלולריים – וכניסות אלו לא נספרות בסקר. גם העובדה שצורת המדידה היא חישוב של משתמשים המתקינים במחשביהם סרגלי כלים המאפשרים סטטיסטיקה, הופכת את המדגם ללא בהכרח מדויק. "פברואר הוא חודש קצר ומזג האויר בו היה קשה – מה שאולי גרם לרבים להחסיר מהעבודה, וכך גם להימנע משימוש בפייסבוק שם", מעריכים בגארדיין. Compete.com, מצידה, מגינה על תקפות נתוניה באומרה שהיא עושה סקר רחב המבוסס על יותר משני מיליון משתמשי אינטרנט בארצות הברית, ושהיא בטוחה שתוצאותיה אמינות ומייצגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully