וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

9 הנשמות של אינטרנט אקספלורר

17.3.2010 / 14:34

מיקרוסופט הציגה גרסה ראשונית של אינטרנט אקספלורר 9, המיועדת בעיקר למפתחים. משתמשי חלונות XP לא יוכלו להתקין את הדפדפן החדש

מיקרוסופט חשפה את הדור הבא של הדפדפן שלה – גרסה 9 של אינטרנט אקספלורר. אמש, בכנס Mix10 בלאס וגאס הציגה החברה גרסה ראשונית מאוד, שכבר ניתנת להורדה. מדובר בגרסה כה ראשונית, שהיא חסרה דברים בסיסיים כמו שורת כתובת וכפתור Back. מיקרוסופט מכנה אותה כלא יותר מ"הזדמנות לצפייה בפלטפורמה החדשה" וככלי המיועד למפתחים, המעוניינים ללמוד את הפלטפורמה עבורה יוכלו לפתח בעתיד הקרוב.

לדברי מיקרוסופט, אינטרנט אקספלורר 9 יהיה שינוי מהותי מקודמיו, ובעיתונות הטכנולוגית אף מתייחסים אליו כאל סוג של "Reboot" לדפדפן והתחלה חדשה. מהירות הפעולה שלו תהיה גבוהה יותר (החברה הצהירה שהוא יהיה מהיר יותר מגרסה 3.6 של פיירפוקס שיצאה לאחרונה), והוא יכלול מנוע עיבוד שישתמש במעבד הגרפי של המחשב עבור האצת הגלישה. IE9 יתמוך בתקן HTML5, הצפוי להפוך עם הזמן לסטנדרט של הרשת ואף להחליף טכנולוגיות תמיכה במולטימדיה דוגמת פלאש. עיבוד הג'אווה של הדפדפן יעבוד ברקע ויעמיס פחות על פעילות המעבד. ככל הנראה יעבוד IE9 רק על מערכות ההפעלה ויסטה וחלונות 7 ולא יתמוך בחלונות XP – שהיא מערכת ההפעלה הפופולרית בעולם (נתח שוק של מעל ל-70%), מהסיבה שהמאיצים הגרפיים שלו מבוססים על ממשקי פיתוח של חלונות 7.

מיקרוסופט מסרה שתעדכן את גרסת הפרה-בטא הנוכחית כל חודשיים, אך לא מסרה פרטים לגבי מועד צאתה של גרסת בטא רשמית או מועד צאת הגרסה הסופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully