וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל רוצה להשתלט על הטלוויזיה

דיווחים גורסים כי גוגל, אינטל, סוני ולוג'יטק עובדות על מערכת תוכן מקוונת עבור מסכי הטלוויזיה הביתיים

גוגל, אינטל וסוני רוצות להשתלט לכם על הסלון. עיתון הניו-יורק טיימס מדווח כי שלוש החברות עובדות על פלטפורמה בשם Google TV, שמטרתה היא הבאת תוכן אינטרנטי למסכי הטלוויזיה ומכשירים שמחברים למסכים אלה. נכון לעכשיו לא ברור אם הכוונה היא רק לשלב את הפלטפורמה במוצרים של שותפי תוכן, או שמא שלוש החברות רוצות להשיק ממיר אינטרנטי משלהן.

על פי הכתוב בניו יורק טיימס, הדגש בפיתוח הוא על קלות שימוש ביישומי רשת, ביניהם גם רשתות חברתיות, על גבי מסכי הטלוויזיה. לשם כך, צורפה למיזם גם לוג'יטק, שאמורה לייצר מוצרים נלווים למערכת, ביניהם גם שלט עם מקלדת זעירה.הפלטפורמה עצמה צפויה להשתמש במערכת ההפעלה הניידת של גוגל – Android, זאת כשגוגל מפיצה ממשק פיתוח חופשי אשר יאפשר לכל מי שירצה לפתח אפליקציות עבור Google TV. המוצרים הראשונים שמבוססים על הפלטפורמה צפויים להגיע כבר בקיץ הקרוב

נכון להיום, דלות תוכן היא אחת הבעיות העיקריות של מערכות מקוונות אשר משולבות במסכי הטלוויזיה ונגני הבלו-ריי. עם זאת, במהלך השנה צפויות היצרניות הגדולות להגדיל את היצע הווידג'טים הזמינים במסכים שלהן, כשבחברת סמסונג אף מתכננים השקת חנות יישומים למסכי טלוויזיה.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully